Hoppa till innehåll

Administratör till vår kund i Stockholm

Sista ansökningsdag
20 oktober 2024 (15 dagar kvar)
Publiceringsdatum
20 september 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Om tjänsten Är du en organiserad och serviceinriktad person med ett öga för detaljer? Vill du vara navet som får arbetsplatsen att fungera smidigt varje dag? Vi söker nu en engagerad administratör som brinner för att hålla ordning och underlätta för både kunder och kollegor. Om oss KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör. Arbetsuppgifter Arbetet som administratör är varierande men dagliga arbetsuppgifter kan innefatta: • Hantering av faktureringsförberedelse • Krediteringar • Dokumenthantering • Möteskoordinering • Inköp till kontoret • Besvara supportfrågor Utöver detta kommer du, tillsammans med dina kollegor i teamet, se till att kunden får ett professionellt och trevligt bemötande på både telefon och mail. Hela företaget präglas av kundfokus och lagarbete. Kvalifikationer Tjänsten som administratör passar dig som trivs i en miljö där tempot stundtals är högt och klimatet dynamiskt! Du motiveras av samarbete och laganda, samt skulle beskriva dig själv som snabblärd, anpassningsbar och nyfiken. Utöver detta ser vi att du har: • Erfarenhet av att arbeta med service och liknande tjänster • Goda administrativa kunskaper i system som Officepaketet • Flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Övrigt Start: Enligt överenskommelse Plats: Stockholm Omfattning: Heltid Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos kund. Vi gör en bakgrundkontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Sofia Karlberg på sofia.karlberg@kfx.se. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Sök jobbet
Ansök senast
20 oktober 2024 (15 dagar kvar)
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se