Hoppa till innehåll
Bravura logotyp

Office Manager och eventkoordinator till IT-bolag

Publiceringsdatum
17 juni 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Är du en organiserad och serviceinriktad person som trivs med att skapa en inspirerande arbetsmiljö? Vill du vara en central del av ett internationellt företag där ingen dag är den andra lik? Vi söker nu en Office Manager som vill bidra till en positiv och inkluderande företagskultur.

Om tjänsten

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos företaget. Tjänsten är ett föräldravikariat på ett år.

Om företaget

Företaget är ett IT-bolag med 30 anställda konsulter som arbetar på kontoret i Solna. Det är ett internationellt företag med samarbetspartners i Malta och Estland som strävar efter att skapa en inkluderande och dynamisk arbetsmiljö med en blandning av nationaliteter och kulturer. Just nu söker de en Office Manager för ett föräldravikariat på ett år.

Arbetsuppgifter

Som Office Manager har du en central roll på kontoret med en mängd varierande uppgifter. Du ansvarar för administrativa uppgifter, intern service och kommunikation, samt planering och genomförande av olika event. Rollen kräver att du är självständig, organiserad och har förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt.

* Administrativa uppgifter
* Koordinering av intern service och kommunikation
* Eventplanering och genomförande
* Inköp och leverantörskontakter
* Koordinering av HR-frågor

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

* Arbetserfarenhet av servicerelaterade yrken; meriterande med erfarenhet från reception
* Goda kunskaper i Office-paketet
* Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
* Erfarenhet av eventplanering och/eller HR är meriterande

För att trivas i rollen som Office Manager är det viktigt att du är en positiv person som trivs med att skapa en trevlig och välorganiserad arbetsmiljö. Du är strukturerad och har en god förmåga att hålla ordning och reda. Din kreativitet och initiativförmåga gör att du gärna tar ansvar för att planera och genomföra olika typer av event och aktiviteter. Du har lätt för att engagera och motivera dina kollegor och är duktig på att kommunicera med andra människor. Flexibilitet är en nyckel, då du snabbt kan anpassa dig till förändringar och hantera oväntade situationer med ett lugnt och professionellt förhållningssätt. Med en positiv inställning och ett stort engagemang bidrar du till att skapa en inkluderande och trivsam arbetsmiljö.

Övrig information

Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju.

Start: Juli/Augusti enligt överenskommelse
Plats: Solna, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Bravura logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
16 augusti 2024 (51 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss - som konsult eller rekryterad.