Ekonomihandläggare till Stockholm sökes
Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se
Har du en gymnasieutbildning och minst tre års arbetslivserfarenhet som ekonomiassistent? Sök till tjänsten redan idag!
Om uppdraget
Uppdraget beräknas starta 2024-12-02 och pågå som längst till 2025-05-31.Avropet omfattar även en option på tre (3) månader.Arbetstiderna är måndag – fredag kl. 08:00 – 16:30, andra arbetstider sker isamråd/överenskommelse med närmaste chef. Tjänstgöringsgrad: 100%. Möjlighet till arbete på distans upp till två (2) dagar/veckan finns, om verksamheten tillåter. Detta är ett konsultuppdrag via Bemannia.
Dina arbetsuppgifter
Du kommer ingå i gruppen Controlling och verksamhetschefer som består av femmedarbetare med rollerna; controller, personalhandläggare och licenssamordnare. Dågruppens arbete omfattar många olika områden så är det viktigt att du gillarsamarbete, är flexibel, strukturerad och noggrann då gruppen fördelar arbete och backar uppvarandra. Huvudsakliga arbetsuppgifter för uppdraget är:
- Hantera avdelningens inkommande leverantörsfakturor
- Hantera avdelningens fakturering av interna kunder
- Hantera en del av avdelningens inköp
- Hantera vissa av avdelningens löneadministrativa uppgifter
- Hantera frågor kopplat till avdelningens lokaler
Dina kvalifikationer
- Gymnasium eller likvärdig utbildning
- Minst tre års arbetslivserfarenhet som ekonomiassistent/ekonomihandläggare med fokus på kund ochleverantörsreskontra
- Goda kunskaper i MS Office
- Du ska kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift
Meriterande
- Konsulten bör ha erfarenhet från liknande uppdrag inom statlig myndighet, gärna inom universitets- och högskolesektorn
- Konsulten bör ha erfarenhet av Raindance
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2024-11-11.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Annelie Hammarborgoch annelie.hammarborg@bemannia.se.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 072 169 30 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se
Liknande Jobb
Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se