Hoppa till innehåll

Administrativ kontorsassistent inom vård i Stockholm!

Sista ansökningsdag
11 oktober 2024 (6 dagar kvar)
Publiceringsdatum
02 oktober 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Har du tidigare arbetat som antingen administratör, koordinator eller assistent? Vill du vara med bidra till ett mer lättillgängligt samhälle för barn, unga och vuxna? Då ser vi fram emot din ansökan!

Om uppdraget

Vår kund, belägen på Östermalm söker nu en administrativ resurs med omgående start fram till årsskiftet! Du kommer utgå ifrån kundens lokaler, tjänsten är på 100% och utförs under kontorstid mellan 08:00-17:00. Detta är ett konsultuppdrag via Bemannia, skulle det däremot fungera bra ute hos kund och du själv trivs finns chanserna för ett arbete på plats hos dom!

Dina arbetsuppgifter

Kunden är aktiv inom personlig assistans och arbetar för att alla människor enklare ska kunna ta del av samhället. Idag arbetar det 17 personer på kontoret, som har rollen kund- och personalansvarig. Du kommer att arbeta som kontorsassistent för bolaget, där du har en 50/50 uppdelning mellan att sköta om kontoret och resterande tid till att arbeta som researcher. Att arbeta som researcher innebär att du dels arbetar medrekrytering, hjälper de som är kund och personalansvariga hos kunden med attsätta ut annonser, söker uppkandidater och presenterar dessa. Utöver detta kommer du att:

  • Se efter kontoret
  • Genomföra mindre inköp
  • Föra protokoll under möten
  • Svara på växeln

Dina kvalifikationer

  • Godkänd gymnasieexamen
  • 3-5 års erfarenhet inom administration eller arbetsuppgifter som kan anses liknande
  • Goda IT-kunskaper och behärskar Officepaketet
  • Flytande kunskaper i svenska avseende tal och skrift

För att bäst matcha uppdraget ser vi att du som person är proaktiv, lösningsorienterad och handlingskraftig. Du gillar att få saker gjort och ser vart det finns utrymme för förbättring.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 11 oktober.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Alicia Belila, alicia.belila@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 072 881 40 00

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Sök jobbet
Ansök senast
11 oktober 2024 (6 dagar kvar)
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se