Hoppa till innehåll

Ekonom inom kundreskontra till företag i Stockholm och/eller Göteborg

Publiceringsdatum
14 juni 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

ArbetsbeskrivningJust nusöker vi en konsult för arbete inom kundreskontra till ett bolag som är verksamt inom avfall och återvinning. Med innovativa och smarta lösningar arbetar den härkunden globalt med drift, underhåll och utveckling av bostäder och annan infrastruktur.

I dinadagliga arbetsuppgifter ingår bland annatarbete med fakturahantering, kundreskontra men även viss stöttningi arbetet med leverantörsreskontran.

Den här uppdragsgivaren har nyligen bytt fakturasystem till xFlow och de harMicrosoft Business Central som ERP-system så har man kunskaper inom dessa system är det givetvis fördelaktigt.

Konsulten kan i det här falletutgå från Stockholm eller Göteborg då kontor finns i båda dessa städer. Uppdraget avser heltid med önskad start omgående och löper 4 månader framåt vilket även kan bli längre.

Kvalifikationer och egenskaperFör att passa in i den här rollenbehöver du ha minst 1 års erfarenhet av arbete med kundreskontra, och gärna även erfarenhet av leverantörsreskontra för att kunna stötta upp där vid behov.Som person i den här funktionenbör du vara social, självgående, ansvarstagande och noggrann.Om du har erfarenhet av arbete från 4PS alternativt Microsoft Business Central så är det högst meriterande i urvalet.

Här arbetar du på plats hos kunden som i Stockholm har kontorpå den södra sidan och i Göteborg centralt.

Som konsult går du ut på uppdrag hos vår kund och hjälper dem under ett projekt, ett tidsbegränsat behov eller när de av annan anledning behöver extra kompetens. Du får möjlighet att bidra med dina erfarenheter och samtidigt utveckla och bredda din egen kompetens från olika arbetsplatser. Våra konsultuppdrag kan vara både längre och kortare och ibland finns även möjlighet att bli överrekryterad till kundföretaget. Vi erbjuder en trygg anställning med kollektivavtal och personalförmåner.

Detta får du som konsult på AmendoVår största tillgång är våra kollegor! För att göra ett bra jobb hos våra kunder är det viktigt att du trivs hos oss. Som konsult på Amendo får en trygg, hållbar och kompetensdriven arbetsgivare med ett välkänt varumärke. Du tilldelas även en branschkunnig Talent Consultant Manager på Amendo som du som konsult alltid kan vända dig till. Vidare ser vi också till att du får en såväl spännande som långsiktig utveckling i din konsultroll.

Som konsult hos oss på Amendo får du tillgång till vår förmånsportal Benify. I denna portal kan du nyttja ditt friskvårdsbidrag, men även ta del av såväl deals som rabatter på tjänster och varor som vi tror skapar mervärde i livet - såsom hjälp i hemmet, träningsaktiviteter och upplevelser. Om AmendoAmendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och konsultuthyrning med en tydlig inriktning mot ekonomi, bank, finans, försäkring, HR och kommunikation. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Göteborg, Malmö, Sundsvall och Luleå med verksamhet i hela Sverige. Följ oss gärna på Linkedin, Instagram, Facebook och TikTok!

Amendo är en del av Amendo Group och har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. Tillsammans med våra systerbolag Lagotto Executive Search & Interim och Amendo Tech utvecklar vi världen med kompetens, idag och i framtiden.Frågor och kontaktVid frågor och funderingar är du välkommen att kontakta Amendos Talent Consultant Manager Julia Strömberg, julia.stromberg@amendo.se eller Amendos Talent Acquisition Manager Jenny Nenne Slättenhäll, jenny.slattenhall@amendo.se

Varmt välkommen meddin ansökan!

Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Sök jobbet
Ansök senast
01 december 2024 (166 dagar kvar)
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se