Hoppa till innehåll

Receptionist/administratör till Synoptik och Smarteyes (deltid)

Publiceringsdatum
10 juni 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Som receptionist/administratör på Synoptik och Smarteyes (deltid, 80%) kommer du att vara ansiktet utåt för vårt servicekontor. Du blir en central del av vårt team och kommer att välkomna och ta emot externa besökare och gäster samt ge administrativ och praktisk support vid utbildningar och möten. Du kommer att arbeta i en dynamisk och serviceinriktad miljö på plats på servicekontoret. Arbetstiderna varierar och är förlagda måndag - torsdag. Detta är ett konusltuppdrag på deltid med start mitten av augusti 2024 och planeras att pågå fram till sista december 2024 med chans till förlängning.  I rollen som receptionist/administratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära -Välkomna och ta emot externa besökare och gäster -Administrera och ge praktisk support vid utbildningar och möten, inklusive bokning av lunch/middag, servering av frukost och fika, samt förberedelse av lokalen och teknik -Bokning av resor och boende, inklusive att stämma av allergier och preferenser -Säkerställa en god fysisk kontorsmiljö och ordning i konferenslokaler och övriga kontorsytor -Inköp av kontorsmaterial och förbrukningsvaror -Hantering av behörigheter för nyanställda och de som byter tjänster internt -Administrativt stöd till HR-avdelningen och nära samarbete med vår utbildningsansvarig -Administrativ support och underhåll av intranätet och teamsgrupper -Kontaktperson för Egencia, leverantör för profilkläder och städning samt andra relevanta leverantörer Under utbildningsdagar är du tillgänglig och första kontakt för våra interna och externa föreläsare. Arbetstiden varierar då vissa utbildningar startar kl 08.00 och vissa avslutas kl 18.30. Om dig Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från serviceyrken och har en god administrativ förmåga. Du uttrycker dig väl på svenska i både tal och skrift och har goda kunskaper i engelska. Du är en social nätverkare med ett öga för detaljer och gillar att ge det "lilla extra". Som person är du flexibel, gillar att vara en del av ett team, äger din egen framgång, visar omtanke, ser det enkla i det komplexa och har en passion för service. Viktigt för tjänsten är Tidigare erfarenhet från serviceyrke God administrativ förmåga Goda kunskaper i svenska och engelska Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Om Synoptik och Smarteyes Synoptik och Smarteyes är två av Sveriges ledande optikkedjor som erbjuder ett brett utbud av glasögon, kontaktlinser och optiktjänster. Vi strävar efter att ge våra kunder den bästa servicen och upplevelsen. På vårt servicekontor arbetar vi för att stödja våra butiker och säkerställa att de har allt de behöver för att ge våra kunder den bästa möjliga servicen. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Maria von Schantz via Adecco 010 – 173 73 00. Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se Välkommen med din ansökan! Sökord Receptionist, Service, Administration, Synoptik, Smarteyes, Stockholm, Adecco
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Sök jobbet
Ansök senast
10 juli 2024 (22 dagar kvar)
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se