Hoppa till innehåll

Business Analyst/Product Owner till Sortimentsområdet sökes till Stockholm!

Sista ansökningsdag
11 november 2024 (37 dagar kvar)
Publiceringsdatum
01 oktober 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Vi söker

Dig som har god kännedom om affärs- och verksamhetsprocesser samt systemstöd inom detaljhandeln, utifrån ett liknande uppdrag, samt har erfarenhet av planeringssystem för optimering till ett uppdrag hos kund i Stockholm. Uppdraget startar 10 oktober och pågår in under nästa år på heltid. För att vara rätt person för uppdraget ska du;
– Ha minst två års arbetserfarenhet av att ha deltagit i stora uppdrag inom olika olika områden och genomfört uppdrag med mycket hög kvalitet, på nivå 4. Har befunnit sig på nivå 3 under minst 2 år.
– Ha erfarenhet av planeringssystem för optimering är avgörande.
– Ha god samarbetsförmåga och vara van vid många kontaktytor där man på ett naturligt sätt kan diskutera frågeställningar både med tekniska specialister och personer från verksamheten utan teknikkunskap.
– Ha god förståelse gällande processer och utmaningarna inom detaljhandel och då speciellt inom sortimentsstyrning.
– Ha vana från att verka mellan verksamhetsprocesser och hur IT kan användas för att stödja dessa
– Ha vana från att arbeta med kravhantering och agila arbetssätt
– God förståelse av projekt- och implementationsmetodik
– Kunna på ett naturligt sätt se förbättringsmöjligheter och behov i verksamheten samt kan balansera kortsiktiga behov med långsiktighet och stabilitet.
– Som person är du positiv, drivande och en ansvarstagande person som är van att arbeta självständigt och målorienterat. Du tar huvudansvar för ledning av större grupp och arbetar mycket självständigt. 
– Kunna kommunicera på svenska, i både tal och skrift.
– Kunna arbeta på arbetsplatsen.
– Ha B-körkort.

Arbetsuppgifter

Sedvanliga arbetsuppgifter för Business Analyst/Product Owner. Dina arbetsuppgifter blir att förstå och hantera processer och utmaningar specifika för detaljhandeln, med särskilt fokus på sortimentsstyrning.

Anställning

Du kommer att bli anställd som konsult för Vårdlänken Bemanning Rekrytering, med varierande arbetstider och tjänstegrad efter överenskommelse.

Som konsult hos oss erbjuds du:
• Konkurrenskraftig lön och intressanta uppdrag i olika verksamheter
• Kollektivavtal, tjänstepension, friskvårdsbidrag och semesterersättning
• Stora möjligheter att själv välja arbetsplats och arbetstider
• Hjälp med resa och boende om du arbetar på annan ort
• Introduktion och kontinuerlig coachning så att du snabbt kommer in i din roll
• En dedikerad och tillgänglig konsultchef, som själv varit verksam inom ditt yrkesområde
• Inbjudningar till seminarier och konsultträffar

Vårdlänken är ett auktoriserat bemanningsföretag genom arbetsgivarorganisationen Almega – en trygghet för dig som konsult. Det innebär bland annat att vi har kollektivavtal och gedigna ansvars- och olycksfallsförsäkringar för våra konsulter, samt att vi betalar in till din tjänstepension från den allra första kronan du tjänar.

Ansökan

Varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss via ansökningsformuläret. Urval och intervjuer sker löpande, så vi tar tacksamt emot din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor om tjänsten, var vänlig kontakta kontaktpersonen nedan. På www.vardlanken.se/lediga-jobb presenterar vi alla våra lediga uppdrag.

Om oss

Vårdlänken Bemanning Rekrytering förmedlar intressanta konsultuppdrag och tjänster till dig som är läkare, sjuksköterska, undersköterska, fysioterapeut, arbetsterapeut, socionom, chef eller har annan profession inom vård eller socialt arbete. Vårt mål är att ge dig ett flexibelt och utvecklande arbetsliv, samtidigt som vi tillsammans bidrar till en välfungerande vård- och omsorgssektor genom rätt kompetens på rätt plats.

Vi har över 25 års erfarenhet av vårdbemanning. Våra kunder är både privata och offentliga aktörer inom hälsovård, sjukvård och omsorg över hela Sverige. Vi hjälper dem med skräddarsydda bemanningslösningar och hjälper även till att rekrytera personal till fasta tjänster. Det gör oss till helhetsleverantör av kompetens inom vård- och omsorgsområdet.

Läs mer på www.vardlanken.se, samt följ oss på Linkedin: www.linkedin.com/company/vardlanken
 

Kontaktpersoner

  • Sofie Tärnblom

    sofie@vardlanken.se

    +4608855460

  • Therese Löfall

    therese@vardlanken.se

    +4608855460

Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Sök jobbet
Ansök senast
11 november 2024 (37 dagar kvar)
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se