Hoppa till innehåll

Handläggare | Internationellt bolag | Södertälje

Publiceringsdatum
17 juli 2024
Antal tjänster
2
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Söker du en spännande utmaning som handläggare? Vår välkända kund i Södertälje letar efter dig som är noggrann, strukturerad och har förmågan att hantera ärenden inom deras kundservice. Bli en del av ett dynamiskt team och ansök idag! Det här uppdraget är ett samarbete mellan oss på Manpower och vår kund. Du kommer att bli anställd av Manpower men arbeta på plats hos vår välkända kund i Södertälje. Det här är ett konsultuppdrag med start i augusti. Arbetet utförs under vanliga kontorstider, och du kommer arbeta från vår kunds kontor i Södertälje. start i augusti och uppdraget sträcker sig till 2024-12-31, med möjlighet till förlängning. Om jobbet Som handläggare hos vår kund arbetar du med kundservice och administration kopplat till företagets återförsäljare. Du kommer att utföra administrativa uppgifter, ge förstklassig service via telefon och mejl och guida kunden rätt i frågor rörande exempelvis avtal, bokföring, fakturor och offerter. I denna roll är det viktigt att ha en mycket god kommunikationsförmåga och att vara noggrann, då arbetsuppgifterna till största del kommer att handla om att supportera vår kunds återförsäljare via telefon och mejl med till exempel restvärden på bilar, avslut av lån och leasingavtal. Det är viktigt att man trivs med att använda telefonen som arbetsverktyg. De mer administrativa arbetsuppgifterna av rollen består bland annat av att attestera utbetalningar, släppa kreditmarkeringar och leasingspärrar i bilregistret, förlängning av avtal och uppföljning av avtal som nått sitt slutdatum. Är du rätt person för jobbet? Du ska ha erfarenhet av administrativt arbete och/eller kundservice sen tidigare, och kunna hantera olika ärenden effektivt och noggrant. Du behöver vara strukturerad och ha goda kommunikationsfärdigheter. Förmågan att arbeta självständigt och prioritera uppgifter är viktigt. Du kommer även att behöva hantera kundkontakter, så en god servicekänsla är avgörande. Vi söker dig som är: Driven. Sätter upp höga mål för sig själv och arbetar hårt för att uppnå dem. Är motiverad och jobbfokuserad samt söker aktivt utmaningar och utvecklingsmöjligheter. Serviceinriktad. Är uppmärksam och tillmötesgående i sitt bemötande. Har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra. Anstränger sig för att leverera lösningar som passar motparten. Kommunikativ. Kommunicerar på ett tydligt sätt. Säkerställer att budskap når fram och att förväntningarna är klara för alla berörda parter. Påminner och följer upp. Talar och skriver klart, välformulerat och engagerat i enskilda möten samt små och stora grupper. Lyssnar och är mottaglig för motparten och anpassar sig till situationen. Självständig. Har mod att agera utifrån sin egen övertygelse. Du som söker ska ha * Fullständiga gymnasiebetyg * Goda kunskaper i Office-paketet * Tidigare erfarenhet av kundservice och administration (minst 1 år) * Utmärkt kommunikation på både svenska och engelska, tal och skrift Det är meriterande om du * Har en högre utbildning, exempelvis ekonomi eller administration * Har erfarenhet inom bilbranschen eller bank, finans * Har goda Excelkunskaper Vårt erbjudande Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals populära arbetsgivare som våra kunder. På manpower.se hittar du mängder av lediga jobb över hela landet. Du kan söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Oavsett vilket får du en trygg och flexibel anställning med stora möjligheter att bygga nya erfarenheter.
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se