Hoppa till innehåll

Kundansvarig till CWS Sweden AB

Publiceringsdatum
11 juli 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Nu söker vi dig som vill arbeta som Kundansvarig inom lager & logistik i Märsta-området.

Om tjänsten

I denna roll kommer du att vara ansvarig för de befintliga kunderna inom ditt tilldelade distrikt. Detta innebär att ha kontroll över sin kundplattform, när avtal löper ut och/eller ska omförhandlas. Det innebär avtalsförhandling, vara behjälplig vid uppstart av nya kunder, avslut av kunder, försäljning- och utökning av produkter samt göra servicebesök/avstämningar och utföra inventeringar. Vara övriga kollegor i sälj- och produktionsavdelning samt chefer för övriga avdelningar behjälplig med information.

Ansvarsområden.

  • Ansvarig för de tilldelade kunderna enligt kundplattform samt att utföra merförsäljning enligt tilldelad budget
  • Planera och genomföra kundbesök
  • Planera och genomföra kundvård samt följa upp dessa
  • Säkerställa att ingångna kundavtal efterlevs
  • Bidra till att interna regler, riktlinjer och information följs och förmedlas
  • Rapportering och hantering av interna avvikelser, förbättringsförslag i Eco-Web
  • Tillse att arbetsmiljö, lagar och myndighetskrav efterlevs
  • Följa organisationens och individuellt uppsatta mål
  • Bidra till utvecklings- och förändringsarbete

Arbete som är inom rimlig och rättvis gräns och i linje med denna arbetsprofil ska också utföras. Denna funktionsprofil kan ändras utifrån verksamhetens behov.

Krav för tjänsten

  • Van vid arbetsuppgifter av analytisk karaktär
  • Självständig och resultatorienterad
  • Hög ansvarskänsla och engagemang
  • Goda sociala och kommunikativa färdigheter
  • Erfarenhet av försäljning/-förhandling med kunder
  • Erfarenhet av att bibehålla och utveckla goda affärsrelationer
  • Erfarenhet av verksamheter med tjänsteförsäljning

Mål och delmål. Tillse att kvalitets-, miljö- samt arbetsmiljöarbete bedrivs enligt fastställda rutiner. Bidra till att budget och kvalitetsmål uppnås. Ansvara för att arbetet koordineras utifrån gällande lagstiftning, myndighetskrav, företagets policys, etiska riktlinjer samt övriga regelverk gällande interna normer och förfarande. Driva arbetet i enlighet med ledningssystem för ISO 45001, ISO 9001, ISO 14001 och Svanen.

Meriterande

  • Goda kunskaper i Officepaketet och affärs/produktionssystem, ABS och SF.com
  • Ha kännedom om arbetsinnehållet och säkerhetsanvisningarna för anläggningen
  • God kännedom om flöde och tvättprocess
  • God engelska i tal och skrift
  • Goda kunskaper i vårt ERP-system

Övrigt

Arbetstider: mån-fre förtroende tid, 08-17.00 1h lunch.

Detta är ett konsultuppdrag där du blir uthyrd av oss på Arena Personal med start 1 september.

Om Arena Personal Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden. Vi är verksamma över hela Sverige, och har kollektivavtal med Unionen och LO. Som konsult hos oss på Arena Personal kan du förvänta dig en stöttande och nära Konsultchef. Hos oss får du möjlighet att testa på nya spännande arbetsplatser, bredda ditt nätverk och utveckla din karriär.

Vi ser fram emot att hjälpa dig till ditt nästa arbete!

l ditt nästa arbete!

Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Sök jobbet
Ansök senast
05 augusti 2024 (9 dagar kvar)
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se