Jobba med kundservice på Royal Design i Nybro!
Sista ansökningsdag
26 oktober 2024 (12 dagar kvar)
Publiceringsdatum
26 september 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Grattis! Nu finns det möjlighet för dig som brinner för service och människor att få arbeta som kundtjänstmedarbetare på Royal Design i Nybro under årets roligaste och mest intensiva period! Sök jobbet redan idag!
Arbetsuppgifter
Här blir du en del av ett sammansvetsat team, där du och dina trevliga kollegor arbetar med inkommande samtal och mejl. Här hjälper du kunderna med deras problem, administrerar i systemet och ger dem din absolut bästa service! Till din hjälp har du, förutom dina stöttande kollegor, en teamleader som motiverar dig och lär dig grunderna i riktigt bra kundservicearbete.
Arbetstider: Måndag - Fredag 8-17.
Start: 11 november - 31 januari, för rätt person finns möjlighet till förlängning.
Formella krav
Vi tror att du som söker är i början av din yrkeskarriär, sett till ansvarsområde och löneläge. Din ambition och driv är att utvecklas och leverera service i världsklass. Vidare trivs du i en arbetsmiljö där man har arbetsro, mäter siffror, jobbar mot deadlines och har tydligt uppsatta mål.
Information
Vi tar ej emot samtal under processen och ber dig respektera detta genom att vid frågor mejla oss på bemanning.kalmar@lernia.se
Vi arbetar med löpande urval vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Varmt välkommen med din ansökan!
Lernia är vägen framåt
Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.
Arbetsuppgifter
Här blir du en del av ett sammansvetsat team, där du och dina trevliga kollegor arbetar med inkommande samtal och mejl. Här hjälper du kunderna med deras problem, administrerar i systemet och ger dem din absolut bästa service! Till din hjälp har du, förutom dina stöttande kollegor, en teamleader som motiverar dig och lär dig grunderna i riktigt bra kundservicearbete.
Arbetstider: Måndag - Fredag 8-17.
Start: 11 november - 31 januari, för rätt person finns möjlighet till förlängning.
Formella krav
- Noggrann, ansvarsfull och pålitlig
- Du brinner för service
- Kan arbeta heltid under perioden november - januari
- God datavana
- Tidigare erfarenhet av service, administration och/eller kundtjänst
- Du har goda språkkunskaper i finska och/eller tyska
- Inredningsintresse
Vi tror att du som söker är i början av din yrkeskarriär, sett till ansvarsområde och löneläge. Din ambition och driv är att utvecklas och leverera service i världsklass. Vidare trivs du i en arbetsmiljö där man har arbetsro, mäter siffror, jobbar mot deadlines och har tydligt uppsatta mål.
Information
Vi tar ej emot samtal under processen och ber dig respektera detta genom att vid frågor mejla oss på bemanning.kalmar@lernia.se
Vi arbetar med löpande urval vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Varmt välkommen med din ansökan!
Lernia är vägen framåt
Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.