![Lernia bemanning logotyp](https://jobb.blocket.se/i/bannerflow/20/2075815027.jpg)
Royal Design söker en kundtjänstmedarbetare med fokus på B2B
Publiceringsdatum
16 juli 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Royal Design i Nybro söker nu nya stjärnor till sitt kundtjänst-team! Vi söker dig som är kvicktänkt, säljdriven och vill jobba med B2B. Känner du att detta är din nästa utmaning? Sök då tjänsten redan idag!
Arbetsuppgifter
Här blir du en del av ett sammansvetsat team, där du och dina trevliga kollegor arbetar med inkommande samtal och mejl. I denna tjänst arbetar du både mot privatpersoner och mot företag vilket innebär att du kommer hantera företagsfrågor som exempelvis offertförfrågningar samt har mer säljfokus. Du hjälper kunderna med deras frågor, administrerar i systemet och ger dom din absolut bästa service! Till din hjälp har du, förutom dina stöttande kollegor, en teamleader som motiverar dig och lär dig grunderna i riktigt bra kundservicearbete.
Arbetstider: Måndag - Fredag 8-17.
Start: mitten av augusti eller enligt överenskommelse
Formella krav
Vi tror att du som söker är i början av din yrkeskarriär. Din ambition och driv är att utvecklas och leverera service och försäljning i världsklass. Du visar förståelse för vikten av goda kundrelationer samt vad det innebär att ha företagskontakter. Vidare trivs du i en arbetsmiljö där man har arbetsro, mäter siffror, jobbar mot deadlines och har tydligt uppsatta mål.
Information
Vi tar ej emot samtal under processen och ber dig respektera detta genom att vid frågor mejla oss på bemanning.kalmar@lernia.se
Vi arbetar med löpande urval vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Varmt välkommen med din ansökan!
Lernia är vägen framåt
Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.
Arbetsuppgifter
Här blir du en del av ett sammansvetsat team, där du och dina trevliga kollegor arbetar med inkommande samtal och mejl. I denna tjänst arbetar du både mot privatpersoner och mot företag vilket innebär att du kommer hantera företagsfrågor som exempelvis offertförfrågningar samt har mer säljfokus. Du hjälper kunderna med deras frågor, administrerar i systemet och ger dom din absolut bästa service! Till din hjälp har du, förutom dina stöttande kollegor, en teamleader som motiverar dig och lär dig grunderna i riktigt bra kundservicearbete.
Arbetstider: Måndag - Fredag 8-17.
Start: mitten av augusti eller enligt överenskommelse
Formella krav
- Noggrann, ansvarsfull och pålitlig
- Du brinner för sälj och service
- God datavana samt systemvana
- Tidigare erfarenhet av B2B-försäljning, sälj, service, administration och/eller kundtjänst
- Inredningsintresse
Vi tror att du som söker är i början av din yrkeskarriär. Din ambition och driv är att utvecklas och leverera service och försäljning i världsklass. Du visar förståelse för vikten av goda kundrelationer samt vad det innebär att ha företagskontakter. Vidare trivs du i en arbetsmiljö där man har arbetsro, mäter siffror, jobbar mot deadlines och har tydligt uppsatta mål.
Information
Vi tar ej emot samtal under processen och ber dig respektera detta genom att vid frågor mejla oss på bemanning.kalmar@lernia.se
Vi arbetar med löpande urval vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Varmt välkommen med din ansökan!
Lernia är vägen framåt
Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.