Hoppa till innehåll

Kundsupport till Telias Fastighetsägaringång

Sista ansökningsdag
15 oktober 2024 (16 dagar kvar)
Publiceringsdatum
25 september 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Om Bravura: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Om tjänsten: Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i ca 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns mycket goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget: Telia är den nya generationens telekomföretag. Deras cirka 20 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag, i världens mest uppkopplade länder. De är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt – året om. De har bestämt sig för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare deras kunder. Telia söker nu medarbetare till sitt kontor i Malmö, där du blir en del av ett team om 13 med god gemenskap. Arbetsuppgifter: I den här rollen arbetar du som kundsupport i teamet bakom Fastighetsägaringången. Det är den kundingång som svarar för Telias fiberavtal med fastighetsägare, bostadsrättsföreningar, samfälligheter och stadsnät. I tjänsten ansvarar du för att ge bästa möjliga service till kunderna och erbjuda dem Telias tjänster och varor från fastighetsägarportföljen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att ta emot inkommande samtal från kunder där du hanterar frågor kring beställningar, avtal och övriga ärenden samt orderlägger för att kunna leverera efter kundens behov. Vidare i rollen ansvarar du för viss försäljning mot befintliga avtal. Du är helt enkelt den personen som lyssnar in vad kunden önskar och agerar därefter i syfte att alltid ge en god kundupplevelse. Du arbetar i nära dialog med dina kollegor där ni tillsammans är ett starkt team. • Svara på inkommande samtal från kunder • Hitta lösningar på kunders frågor och problem • Viss försäljning mot befintliga kunder Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper: • Avslutad gymnasial utbildning • Erfarenhet av kundsupport via telefon, erfarenhet av kontakt med företagskunder anses meriterande • God dator och systemvana • Goda kunskaper i svenska i tal och skrift Vi söker dig som gillar att ge god service, dels till dina kunder men även dina kollegor. Du motiveras av att prata med kunder och strävar ständigt efter att leverera effektiva lösningar med hög kvalitet. Vidare har du en förmåga att driva ditt arbete självständigt framåt och är strukturerad samt engagerad i ditt arbetssätt. Som person räds du inte för nya utmaningar och är aldrig sen med att ta initiativ till nya arbetsuppgifter. För dig är det naturligt att vara en teamspelare och samarbete är din väg till utveckling. Med ett brinnande intresse för kundupplevelsen bidrar du med stort sinne för kvalité och service. Övrig information: Start: Omgående Plats: Malmö Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Sök jobbet
Ansök senast
15 oktober 2024 (16 dagar kvar)
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se