Hoppa till innehåll
Smart Inredning Göteborg AB logotyp

Händig Lagermedarbetare

Sista ansökningsdag
28 november 2024 (7 dagar kvar)
Publiceringsdatum
29 oktober 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu
Om Smart Inredning
Smart Inredning startades 1998 i en lokal på Ringön i Göteborg. Företaget bygger och levererar snickeri- och inredningsdetaljer primärt för kontor, butiker, restauranger samt hotell. Idag, tjugo år senare har man flyttat in i en egen stor tillverkningshall utanför Kungälv. Den välutrustade maskinparken möjliggör stor flexibilitet och även effektiv serietillverkning. Produktionshallen är toppmodern, ljus och med bra ytor för att hantera både små och stora serier av produkter.

Om tjänsten
Denna tjänst är perfekt för dig som är trygg i rollen som en ansvarstagande samt kunnig lagerarbetare/materialhanterare och vill dessutom ha variation i din vardag med andra arbetsuppgifter. Arbetsuppgifterna innefattar vanligt förekommande arbetsuppgifter på ett lager, alltså hantering av ankommande och avgående gods, packning, plockning, emballering samt att hålla god ordning och struktur över lagret. Utöver detta så innebär även rollen att du kommer hjälpa andra delar av verksamheten vid behov. Det är alltså en roll som kräver en händig och flexibel person som ibland kommer hjälpa till i snickeriet med till exempel oljning, slipning, lackering eller annat som sker i den vardagliga produktionen för ett snickeri.

Din erfarenhet
Truckkort, erfarenhet av truckkörning samt tidigare erfarenhet av att arbeta på ett lager är ett måste för att vara aktuell för tjänsten. Gärna med ytterligare tidigare erfarenhet från montering- och/eller verkstadsarbete i någon form. I övrigt bör du ha grundläggande datakunskaper, förstår och läser instruktioner obehindrat på både svenska och engelska, samt innehar B-körkort.

Har du tidigare erfarenhet från lagerarbete på ett mindre företag med övergripande ansvar av lagret är detta starkt meriterande.

Din personlighet

Att vara händig och flexibel är ett måste, då du kommer ha varierande arbetsuppgifter och hjälpa verksamhetens olika avdelningar vid behov. Du tar ansvar för att kvalitativt och långsiktigt driva dina arbetsuppgifter till avslut. Som person är du kommunikativ, har lätt för att samarbeta, har förmågan att ta egna initiativ samt bra på att ta eget ansvar över ditt yrkesutövande. Att ständigt förbättra dig själv och verksamheten ser vi som en självklarhet.


Denna rekrytering sker i samarbete med Bahusia.

Om Bahusia

Bahusia är den externa personalavdelningen för små och medelstora företag. Vi skapar kostnadseffektiva lösningar genom ständiga förbättringar av våra interna processer. 
Läs mer om oss på https://bahusia.se

För mer information
Henrik Sellering, telefon 073 317 26 51

Välkommen med din ansökan!


Smart Inredning Göteborg AB logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
28 november 2024 (7 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

Bahusia är den externa personalavdelningen för små och medelstora företag. Vi skapar kostnadseffektiva lösningar genom ständiga förbättringar av våra interna processer. Bahusia består av 1 moderbolag och 3 dotterbolag. Bahusia AB arbetar med konsulttjänster, HR-rådgivning samt är moderbolag. Bahusia Personalförmedling arbetar med Rekrytering och personaluthyrning (bemanning). Bahusia Redovisning arbetar med redovisning och löneadministration. Bahusia Utveckling är ett auktoriserat omställningsföretag som arbetar med omställning, karriärrådgivning, karriärväxling, rehabiliteringsärenden och utbildningar anpassade för företag. Företaget startades 2005 utifrån kärnvärdena branschkunskap samt individuell utveckling. Bahusia Personalförmedling är sedan 2006 ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal - Avtal för kompetensföretag arbetare och tjänstemän - tecknade med IF Metall och UNIONEN som administrativa förbund. Bahusia Personalförmedling är sedan 2016 ett auktoriserat rekryteringsföretag där vi lever upp till de krav som är ställda av branschen och näringslivet.