Hoppa till innehåll
Publiceringsdatum
09 juli 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Det finns en anledning till att det är just du som önskar bli en del av Strawberry. Du ser möjligheter på våra 100 destinationer. Du tror du kommer passa in i vår mångfald bland 18.000 anställda. Du är exalterad över våra fantastiska hotellkedjor och du har energi, mod och begeistring så det räcker och blir över. Vill du veta mer om oss? Vi ser fram emot din ansökan! Quality Hotel™ är en del av Strawberry. Pigg, lagspelande frukostvärd sökes Quality Hotel Grand Kristianstad söker en frukostvärd som ska serva våra gäster och orientera dem genom frukostbuffén så de får en bra uppvärmning för resten av dagen. Konkret innebär din tid på plan att på ett offensivt sätt se till att alla stationer är påfyllda, att defensivt plocka undan disk och att passa dina kollegor så ni tillsammans gör frukostupplevelsen till en enkel match. Dina styrkor - Du gör allt för laget. - Du kan ha många bollar i luften. Och tallrikar om det behövs. - Du är ordningsam och följer spelreglerna. - Du har många mil i benen. - Du har minst 1 år av träningstimmar från restaurang eller café i bagaget. - Du har service i ditt DNA. - Du har humor och vill ha roligt på jobbet. Om oss QUALITY HOTEL™ – For meetings that matter. Mitt i hjärtat av Kristianstad ligger stadens största hotell, Quality Hotel Grand Kristianstad. Hotellet består av 4 våningar fyllda med 137 rum, restaurang, bar, gym samt en stor konferens- och bankettverksamhet. Vår ambition är att vara den självklara mötesplatsen för dig och dina kollegor, med familjen eller med vännerna över en middag. Hos oss är det mötet som är viktigast. Mötet mellan två kollegor som får en snilleblixt tillsammans, mellan föräldrar och barn som skrattar så de kiknar och mellan hundra jobbarkompisar som plötsligt delar samma vision. Mötet mellan oss och dig. Ögonblick som verkligen betyder något. På Quality Hotel får varje medarbetares personlighet skina, och det återspeglas i det arbete vi gör. Vi gör allt vi kan för att gästens vistelse ska bli så bra som möjligt, oavsett om du ska hålla en konferens eller njuta av kvalitetstid med familjen. Vi älskar att göra det lilla extra så att ni kan luta er tillbaka, vara tillsammans och avsätta tid för de små ögonblicken i vardagen - de som verkligen betyder något. Hotellet är en del av Quality Hotel, som är en av Nordens största hotellkedjor med 60+ hotell i Sverige, Norge och Danmark. Quality Hotel tillhör Strawberry tillsammans med hotellkedjorna Clarion Hotel och Comfort Hotel. Välkommen till vår stora familj med över 200 hotell i norden och baltikum. Vikarierande tjänst med anställningsgrad minimum 50% Tillträde från Augusti efter överrenskommelse Lön efter överenskommelse Tillgång till flertal förmåner inom Strawberry koncernen Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag Anställd på Quality Hotel Som anställd i Quality Hotel har du, tillsammans med din avdelningsledare, ett ansvar att förstå hotellets/avdelningens 3 viktigaste mål (Loopon, ekonomiska mål samt Your Voice). Tillsammans med din avdelningsledare ska du kontinuerligt arbeta för att eftersträva att vi tillsammans når dessa mål. Vid klagomål där vi inte lyckats uppfylla gästens förväntningar, ska vi alltid eftersträva att rätta till klagomålet så att resultatet blir att vi överträffar gästens förväntningar. Det är alltid den som tar emot klagomålet som är ägare till att klagomålet rättas till. Du har mandat att leverera det lilla extra som krävs för att överstiga gästens förväntningar. Din avdelningsledare är ansvarig för att informera om hur långt ditt mandat sträcker sig. Som anställd i Quality Hotel är du förpliktigad att efterleva våra värdeord, Fun & Friendly. Tillsammans med din ledare är du ansvarig för att sätta dig in i hur vi på Quality Hotel levererar service och gästupplevelser genom våra värdeord och varumärkeslöfte ”with genuine care for each guest. With true personality”. Att fira framgång är viktigt för oss och alla anställda uppmanas att bidra till en vinnarkultur. Feedback är en viktig del av detta och som anställd ska du alltid ge en positiv och konstruktiv feedback till dina kollegor när du ser att någon utfört något extra bra, eller något som skulle kunna göras på ett bättre sätt. Eventuell konstruktiv feedback ges direkt till den person det gäller. Vi pratar med, och inte om, varandra i Quality Hotel. Är du redo för en utmaning? Ansök senast i 18 augusti.
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Sök jobbet
Ansök senast
18 augusti 2024 (22 dagar kvar)
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se