Hoppa till innehåll

Receptionist/Administratör till bilverkstad

Publiceringsdatum
03 juni 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Har du tidigare erfarenhet av arbete med administration? Söker du varierande arbetsdagar där du får en roll som både är administrativ och social med många kontaktytor? Då kan det vara precis detta du söker efter! Läs vidare och se om du håller med.

Om tjänsten

Perido söker nu en receptionist/administratör till vår kund, en bilverkstad med kontor i Knivsta. Detta är en roll med båda administrativa och kommunikativa inslag. Du blir dels företags ansikte utåt och får ta emot kunder som kommer in till kontoret. Vidare kommer du att hantera betalningar och fakturering, samt andra uppgifter av administrativ karaktär. Du kommer även att sköta all intern kommunikation.

Dina egenskaper

Vi söker flexibel person som har lätt för att lära dig nya uppgifter och viktigast av allt – du har den där självklara administrativa ådran och det analytiska sinnet. Du är nyfiken, lyhörd och har ett imponerande driv i allt du tar dig an. Du har lätt för att uttrycka dig i skrift och tycker det känns kul med en kombinerad roll av reception/administration och kommunikation. Är det dig vi söker?

Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!

Kvalifikationer:

  • Tidigare erfarenheter inom administration
  • Erfarenhet av service
  • B-körkort
  • Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift

Meriterande:

  • Mycket meriterande om du har en tekniska intressen och en fordonsteknisk bakgrund
  • Erfarenhet av ekonomiska uppgifter
  • Tillgång till egen bil

Omfattning och tillträde

Heltid, tillsvidareanställning direkt hos kund. Start enligt överenskommelse under augusti/september.

Ansökan

Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.

Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Jennifer Berglund som kan nås på mejl jennifer.berglund@perido.se. De flesta frågor eller funderingar kan du hitta svar på under perido.se/vanliga-fragor/. Om du fortfarande inte hittat svaret du söker är du välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 34663 i ämnesraden. Vänligen notera att vi endast tar emot ansökningar på vår hemsida och att vi inte har möjlighet att svara på hur du ligger till i processen.

Om Perido

Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1500 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal arbetar på våra kontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.

Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Sök jobbet
Ansök senast
03 juli 2024 (9 dagar kvar)
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se