Hoppa till innehåll

Mångsidig receptionist

Publiceringsdatum
22 juli 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Nu vill vi förstärka vårt team med en erfaren hotellreceptionist.

Som receptionist hos oss jobbar du med gästbemötande, in- och utcheckning, kassahantering och andra sedvanliga receptionsuppgifter. Tjänsten innebär att du alltid sätter gästens behov i centrum tillsammans med övriga kollegor på hotellet. Förutom de arbetsuppgifter som hör till receptionsarbetet, förväntas du vara uppdaterad i övriga avdelningar.

Ingen dag är den andra lik. Därför är det viktigt att du är flexibel och duktig på att se vad som behöver göras. Receptionen är hotellets hjärta och medarbetarna i receptionen är gästens första och sista kontakt under en hotellvistelse.

Arbetsuppgifterna innefattar bland annat:

Bokning

In- och utcheckning

Kassahantering

Frukostservering

Vi ser helst att du har minst 2 års erfarenhet av arbete i hotellreception eller likvärdig utbildning. Vi förutser att du har haft en liknande roll eller arbetsuppgifter vid tidigare tillfälle och att de kan styrkas med referenser. Vi arbetar i Mews bokningssystem - erfarenhet av Mews är meriterande men inget krav.

Du pratar och skriver flytande svenska och engelska.

Ansökan med cv och referenser till carolina@hotellconrad.se

Ansökan tas enbart emot via mail.

Tjänsten är tillsvidare och heltid. 6 månaders provanställning tillämpas.

Tillträde enligt ök


Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Sök jobbet
Ansök senast
11 augusti 2024 (15 dagar kvar)
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se