Hoppa till innehåll

Kundtjänstmedarbetare omgående till uppdrag i Helsingborg

Publiceringsdatum
14 juni 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Vi letar just nu efter en stjärna inom kundtjänst/kundservice som kan jobba hos vår kund över sommaren. I en roll inom kundtjänst erbjuds du varierande och utvecklande arbetsuppgifter som innebär intern- och extern kommunikation där telefon, mail och system är viktiga arbetsredskap. Dina arbetsuppgifter kommer bl.a. innebära: • Ta emot och hantera kundärende från start till slut • Hantera frågor kring order, leverans och reklamation • Intern- och extern kommunikation Om Dig För dig faller service naturligt och du trivs att hantera flera ärende parallellt. Du har förmåga att se helheten och att bemöta frågor ur ett större perspektiv för att kommunikativt ge bästa service och leverans till kund. Du är engagerad, uppmärksam och tillmötesgående. Vidare är du en person som gillar att planera och skapa struktur för att prioritera ditt arbete. • Är servicemedveten, lösningsorienterad och intresserad att lära dig nya saker • Är en god kommunikatör med känsla för detaljer i kundens upplevelse • Tar ansvar för dina arbetsuppgifter men kan också samarbeta i grupp • Har god data- och systemvana • Har mycket god förmåga att uttrycka dig i tal samt skrift på svenska och engelska. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekyteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare via david.berg@adecco.se. Har du frågor angående registreringen, vänligen kontakta supporten via info@adecco.se Välkommen med din ansökan!
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se