Hoppa till innehåll
Sesami Cash Management Technologies Nordic AB logotyp

Order-administratör / lagermedarbetare

Sista ansökningsdag
07 oktober 2024 (38 dagar kvar)
Publiceringsdatum
Idag
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu
Order-administratör / lagermedarbetare

Sesami Cash Management Technologies AB är ett företag som specialiserar sig på lösningar för kontanthantering och säkerhet. Företaget tillhandahåller teknik och tjänster som syftar till att effektivisera hanteringen av kontanter för olika typer av verksamheter, såsom detaljhandel och banker. Tillverkning sker i Europa, Asien och Amerika och koncernen finns representerade i över 25 länder.

Vi söker en engagerad orderadministratör / lagermedarbetare
(reservdelar) med placering i Sisjön Göteborg.

Som orderadministratör kommer du bland annat att ansvara för registrering av inkommande order, leverans, fakturering och stängning av order. Du kommer att som lagermedarbetare ansvara för lättare lagerhantering så som ta emot gods, packa reservdelsorder och bokning av transport samt att säkerställa att lagret öppnas kl 8:00. Arbetet är mycket varierat och du är en del av en flexibel och trevlig organisation där vi alla hjälps åt över funktionsgränserna.

Tjänsten innebär många kontaktytor inom och utanför företaget, det är då viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Du bör också vara självdriven och ha förmågan att arbeta självständigt likväl som att samarbeta med andra.

Systemmässigt arbetar vi i affärssystemet D365. Du behöver inte kunna systemet men vi ser att du har en förståelse för affärssystem generellt och att du har förmågan att lära dig.

För att trivas och lyckas ser vi att du är prestigelös och ansvarstagande. Variationen i arbetsuppgifterna gör att du behöver kunna hantera olika uppgifter som kan skifta snabbt.

Kvalifikationer
  • Gymnasieexamen
  • Behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift, norska meriterande
  • Tidigare relevant erfarenhet inom administration samt lagerhantering
  • Behärskar MS Office och meriterande är erfarenhet från D365
Hos oss
  • Vi tillhandahåller internutbildning
  • Tjänstegrad: 100% visstidsanställning 1 år, med möjlighet till tillsvidareanställning
  • Arbetstid 8:00 - 16:45
  • Lön enligt överenskommelse, kollektivavtal finns
  • Friskvårdsbidrag enligt företagets policy
Övrigt
  • Vi är ett företag inom säkerhetsbranschen och för tjänsten krävs att du är ostraffad (säkerhetsprövning kan bli aktuell)
  • Arbetsplats är vårt kontor på Stora Åvägen 1, i Sisjön, Göteborg.
Så ansöker du

På grund av reglerna kring GDPR tar vi endast emot ansökningar via ansökningslänken. Löpande urval tillämpas så skicka gärna din ansökan a.s.a.p

Arbetsgivare

Sesami Cash
Management Technologies Nordic AB, företaget där man känner sig välkommen.

Frågor om tjänsten besvaras av rekryterande chef Helena Frogemar telefon 073-9963454.

Då vi inför denna rekrytering redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda undanbeder vi oss vänligen men bestämt att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.

Ansök via ansökningslänken.
Sesami Cash Management Technologies Nordic AB logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
07 oktober 2024 (38 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren