Finsktalande kundtjänst till företag i fordonsbranschen
Är du finsktalande och har något års erfarenhet av att arbeta med kundsupport? Har du även en fallenhet för att ge god och professionell service i en bredd av ärenden? Då ska du läsa vidare!
Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i minst tre månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt CV. Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida.
Om företagetFöretaget är en global aktör inom fordonsindustrin som utvecklar framtidens mobilitetslösningar med fokus på säkerhet, hållbarhet och innovation. Med en stark tradition av teknik och design är de marknadsledande inom områden som elektrifiering och autonom körning.
ArbetsuppgifterSom finsktalande kundtjänstmedarbetare blir du en nyckelperson i att hjälpa bilägare som behöver vägassistans eller annan support. Du arbetar både via mail och telefon och får hantera allt från akuta bärgningsärenden till att svara på frågor från kunder. Du blir en del av ett sammansvetsat team med nio andra kollegor som tillsammans stöttar varandra i arbetet med den finska marknaden. Dessutom finns möjlighet att samarbeta med kundserviceavdelningen för Danmark när det behövs. Din roll innebär också att aktivt fånga upp kundernas feedback och se till att den tas vidare till rätt avdelningar för att kontinuerligt förbättra processerna. Du blir en viktig röst för kunderna och bidrar till att utveckla företagets service.
Arbetstiderna är fördelade på två olika pass, antingen måndag till fredag kl. 06.00-14.45 eller kl. 09.15-18.00. Du kan även lägga fram önskemål inför schemaläggningen och har möjligheten att byta pass med dina kollegor.
* Hjälpa bilägare som behöver vägassistans eller annan support samt vara behjälplig vid frågor
* Arbetet sker via mail och telefon
* Ingår i ett team nio kollegor som arbetar mot den finska marknaden, med möjlighet till stöttning från kundserviceavdelningen för Danmark
* Fånga upp kunders feedback och se till att den tas vidare till berörd avdelning
* Arbetstiderna är fördelade på två pass, måndag till fredag kl. 06.00-14.45 eller kl. 09.15-18.00 med möjlighet att komma med önskemål och byta pass
* Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
* God systemvana
* Talar och skriver obehindrat på finska och svenska
Vi tror att du är genuint engagerad att ge den bästa servicen till såväl kunder som dina kollegor. Som person är du uppmärksam, tillmötesgående och gillar att hjälpa andra. Vidare är du prestigelös, tycker om att utvecklas och vill bidra till att företaget som du arbetar på växer. Då inget ärende är det andra likt, trivs du med att lösa olika typer av problem som uppstår i det dagliga arbetet samt se möjligheter framför problem. Du är en lagspelare som gillar att jobba i grupp och trivs i en miljö där kunskap delas med varandra.
Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju.
Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!