Hoppa till innehåll
Academic Work logotyp

Vi söker Entry Nor's första säljare i Sverige!

Sista ansökningsdag
19 oktober 2024 (48 dagar kvar)
Publiceringsdatum
20 augusti 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Vill du bli en nyckelperson i ett litet men dynamiskt företag som just nu tar sina första steg in i Sverige? Drivs du av utmaningar och har en förmåga att se möjligheter? Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med RFID-produkter? Då har vi jobbet för dig!



Om tjänsten

Entry Nor är ett litet norskt bolag med fokus på att sälja smarta säkerhetslösningar, baserade på RFID-teknologi. Deras elektroniska låsarmband och kort är designade för att möta behoven hos moderna gym, badhus, hotell och andra verksamheter som värdesätter säkerhet och bekvämlighet.

Efter lanseringen i Norge har man nu bestämt sig för att ta produkten till Sverige. Som första säljare i Sverige kommer du att vara den som introducerar Entry Nor´s produkter på den svenska marknaden och bygger upp kundbasen från grunden. Du kommer att arbeta självständigt, samtidigt som du har stöd från en person i Norge, vilket gör det till en perfekt möjlighet för dig med en entreprenöriell ådra som är sugen på att självständigt driva försäljningen i Sverige.



Kvalifikationer

Erfarenhet av RFID-lösningar - Du har bakgrund inom B2B-försäljning och har tidigare arbetat med produkter inom RFID eller närliggande teknologier, vilket gör att du har en god förståelse för hur lösningarna kan anpassas till olika kundbehov.

Självständig och målinriktad - Du är van vid att driva försäljningsprojekt från start till mål och har en personlighet som hjälper dig att skapa och vårda långsiktiga kundrelationer.

Kommunikativ - Du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift, vilket är nödvändigt för att hantera både lokala kunder och internationella kontakter.

Flexibel och resvan - Eftersom de inte har något kontor i Sverige, kommer du att arbeta hemifrån och kan vara baserad var som helst i landet. Resor inom Sverige för kundbesök är en viktig del av rollen, så du bör trivas med detta arbetssätt.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Academic Work logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
19 oktober 2024 (48 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

Vi är ett bemannings- och rekryteringsföretag för studenter och akademiker i början av karriären, young professionals. Vi startade som tre studenter som levde vår egen affärsidé. Men snart ledde kraften affärsidén bort från pannrummet mot stadig expansion. Nu är vi en internationell verksamhet där young professionals påbörjar sina karriärer, varje dag. Sedan starten har vi hjälpt över hundratusen till jobb och vi hoppas på att hjälpa många, många fler. Just nu har vi över 1000 lediga jobb över hela Sverige, extrajobb för dig som fortfarande studerar och heltidsjobb för dig som är i början eller i mitten av din karriär. Gemensamt för de företag vi jobbar med är att de, precis som vi, tror på young professionals. Vill du veta mer om oss? Läs mer på www.academicwork.se