Hoppa till innehåll

Verksamhetsansvarig till ett innovativt rekrytering- och bemanningsföretag

Publiceringsdatum
03 juni 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Om tjänsten 

Svea Work söker en Verksamhetsansvarig/utvecklare till vårt rekrytering- och bemanningsföretag med ett innovativt upplägg i form av Partnerskap för våra medarbetare. Du kommer vara ansvarig över våra partnerbolag som förser våra kunder med kvalificerade rekrytering- och bemanningstjänster. I tjänsten förväntas du ha ett operativt ansvar över verksamheten och våra partnerbolag, kundansvar för större kunder samt ansvar över tillväxt och utökning av partnerupplägg. Du förväntas ha en god förmåga att skapa och upprätthålla goda relationer.

Ort 
Flexibelt

Arbetsuppgifter 
Som Verksamhetsansvarig/utvecklare omfattar dina arbetsuppgifter att verka för tillväxt genom vårt unika Partnerupplägg inom rekrytering- och bemanning i olika branscher. Du förväntas rekrytera, leda och coacha Partnerbolagen, vara delaktig i upphandlingsförfaranden, ekonomi, avtal och större kunder. Du kommer även jobba med att bearbeta in nya kunder till verksamheten. Arbetet är omväxlande och i denna roll kommer arbetsuppgifterna att variera i omfattning över tid och nya arbetsuppgifter kan tillkomma utifrån marknadsläget vilket ställer höga krav på flexibilitet och förmåga att ställa om och arbeta lösningsfokuserat.

Kvalifikationer 
Rollen som Verksamhetsansvarig/utvecklare kräver att du är serviceinriktad och affärsorienterad samt att du kan arbeta effektivt, kvalitetssäkert och självständigt. Du har god förmåga att växla mellan uppgifter i högt tempo samtidigt som du är strukturerad och organiserad. Vidare är du bra på att bygga och bevara långsiktiga relationer samt bidra till en positiv arbetsplats. Som person kan du uttrycka dig väl i tal som i skrift. Krav för rollen är minst 2 års erfarenhet inom sälj, HR och rekrytering/bemanning.

Det är meriterande om du har erfarenhet från rollen som rekryterare/konsultchef och/eller erfarenhet från ledarskapsroller inom HR. Vi ser gärna att du har kunskap om lagar, riktlinjer samt kollektivavtal och dess innebörd.

Personliga egenskaper 
Som person är du målmedveten och produktiv samt drivs av att bygga nya relationer. Du har ett stort intresse för sälj- och affärsinriktad företagskultur med kunden i fokus. Du är bra på att inspirera och coacha dina medarbetare.

Lön 
Fast lön + provision

Företagsbeskrivning 
Svea Work är ett bemanning- och rekryteringsbolag som främst har vård i fokus, med mål och ambition att erbjuda vårdsektorn den kompetens som behövs. Svea Work utgår ifrån centrala Göteborg, Convendum, här erbjuds frukost, tillgång till gym samt gemensamma aktiviteter på kontoret. Du har dock möjlighet att arbeta remote över hela Sverige. Kontor finns även i Kista, Stockholm. Vi är en del av Svea Partners: Tillsammans bygger vi välfärden! 

Ansökan 
Vänligen bifoga aktuellt CV, personligt brev samt minst två referenser när du skickar in din ansökan. Urval sker löpande och du kan komma att få besked på din ansökan innan ansökningstiden gått ut. Skicka din ansökan till andrea.schwegman@sveawork.se

Välkommen med din ansökan! 

Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Sök jobbet
Ansök senast
03 juli 2024 (7 dagar kvar)
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se