Hoppa till innehåll

Teknisk support

Publiceringsdatum
08 juli 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Arbetsbeskrivning

Vill du komma till en centralt belägen arbetsplats med tilltalande lokaler, i en arbetsgrupp med mångfald och framåtanda? Har du dessutom en bakgrund inom antingen kundservice, fastighet eller teknik och är redo för nästa steg? Då har vi ett uppdrag för dig. Just nu söker vi på Randstad en teknisk kundkoordinator till Göteborg Energi!

På denna enhet inom kundservice kommer du att arbeta som teknisk kundkoordinator. Här är arbetsuppgifterna blandade och dem mottar alla slags ärenden inom teknisk support. Rollen ansvarar för att generellt kunna svara på frågor om företagets produkter/tjänster i både telefon och interna ärendehanteringssystem. Detta innebär att du kommer att handha/lösa och ansvara för kundärenden i syfte att säkerställa och höja kundnöjdheten.

För att lyckas i tjänsten krävs ingen teknisk bakgrund. Göteborg Energi har kompetensen och kommer ge dig en lång introduktion. Vad du däremot behöver vara är nyfiken! Som teknisk kundkoordinator på teknisk support kommer du att få lära dig alla möjliga spännande saker inom såväl kundhantering som elnät.

Tjänsten är på heltid, dagtid med arbetstider 07:30-16:00.

Som teknisk kundkoordinator kommer du att vara konsult via oss på Randstad, vilket innebär att du är anställd hos oss och jobbar på Göteborg Energi. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. 

Tycker du att det verkar vara en roll för dig? Då är du välkommen att skicka din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande.

Ansvarsområden

Bland arbetsuppgifterna ingår bland annat;

  • Ta emot och hantera felanmälan.
  • Felavhjälpning.
  • Tidsbokningar.
  • Teknisk support inom våra olika produktområden.

Kvalifikationer

Vi söker dig som;

  • Har en treårig gymnasieutbildning eller motsvarande.
  • Talar svenska och engelska flytande i tal och skrift. Behärskar du dessutom ett tredje språk utöver svenska och engelska är det meriterande.
  • Fungerar väl tillsammans med andra.
  • Är duktig på att fatta beslut, ta initiativ och improvisera och prioritera.
  • Du besitter mycket god vana att arbeta vid datorn och i olika datasystem
  • Har ett naturligt kundfokus och vill slutföra dina ärenden med en nöjd kund som resultat.
  • Meriterande är om du tidigare har arbetat med kundhantering, tex teknisk support, kundservice eller annat serviceyrke med högt kundfokus

Om företaget

Göteborg Energi AB

Göteborg Energi är mer än ett vanligt energibolag. Vi är göteborgarnas eget energibolag och ägs av Göteborgs Stad. Förutom att skapa hållbara och trygga lösningar inom energi och stadsfiber så jobbar vi också för ett större mål - ett hållbart Göteborg.
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Sök jobbet
Ansök senast
31 augusti 2024 (34 dagar kvar)
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se