Hoppa till innehåll
Bravura logotyp

Koordinerande administratör med start omgående

Publiceringsdatum
20 juni 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Vill du arbeta i en roll med hög grad av eget ansvar där du driver ditt eget arbete framåt? Lockas du av att ha många kontaktytor och att planera, koordinera och följa upp andras arbete? Är du dessutom en person som trivs med att variera självständigt arbete med samarbete - då är det dig vi söker!

Om tjänsten

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget

Företaget erbjuder tekniska konsulttjänster som skapar värde för kunder inom områdena energy, buildings, telecom, industry och infra. Genom att sätta samman experter med olika kompetenser tar de fram innovativa, affärsmässiga och hållbara lösningar med allt från förstudier och planering till design, konstruktion, projektering och projektledning.

Arbetsuppgifter

I rollen som koordinerande administratör arbetar du mot företagets slutkund inom telekombranschen. Du ansvarar för att administrera och registrera inkommande ordar som exempelvis ändringar i kunders avtal gällande fibernät, bredband samt TV-paket hos exempelvis fastighetskunder och bostadsrättsföreningar. Du dokumenterar händelseförloppet samt avvikelser och håller berörda avdelningar internt uppdaterade. Vidare har du ett uppföljningsansvar gällande kvalitet, där du kontrollerar att information är korrekt dokumenterat i systemet. Arbetet sker i nära samarbete med övriga ansvariga på avdelnigen, så som projektledare och säljare.

* Administrera och registrera inkommande order
* Dokumentera händelseförlopp och avvikelser samt uppdaterar berörda avdelningar
* Kvalitetsuppföljning genom att kontrollerar att information är korrekt dokumenterat i systemet
* Nära samarbete med kollegor på avdelningen

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

* Avslutad gymnasial utbildning
* Erfarenhet av att driva egna processer och/eller att arbeta koordinerande
* Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift
* God datorvana
* Erfarenhet inom telekom-/IT-branschen är meriterande

I rollen som koordinerande administratör krävs det att du är målmedveten och gillar att se tydliga resultat av ditt arbete. Du får energi av att umgås med nya människor, trivs bäst i sociala situationer och gillar att ha många kontaktytor. I rollen arbetar du tätt ihop med ditt team. Därför är det viktigt att du gillar att jobba tillsammans med andra, att du ser till gruppens bästa och är mån om att skapa ett bra arbetsklimat. Som person är du nyfiken och du motiveras av att sätta igång och driva projekt framåt. Du är den som ser till att saker blir gjorda och är inte rädd för att ta egna initiativ för att nå dit du vill.

Övrig information

Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju.

Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Bravura logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
19 augusti 2024 (52 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss - som konsult eller rekryterad.