Hoppa till innehåll

Inkassohandläggare till Intrum

Publiceringsdatum
15 juli 2024
Antal tjänster
2
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Om Bravura: Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad. Om tjänsten: Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Intrum har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete. Om företaget: Intrum är ett välkänt kredithanteringsföretag. Deras uppdrag är att skapa en sund ekonomi i samhället. De är verksamma runt om i Europa med omkring 8000 anställda i 27 länder. Företaget finns på flertalet orter i Norden och Sverige. I Sverige arbetar det omkring 450 medarbetare, och runt 200 på kontoret i Göteborg. Intrums arbetsplats består av en familjär och målinriktad stämning. Nu letar vi efter en person som vill vara en del av deras avdelning på Front Office. I Göteborg sitter de i nyrenoverade stilrena lokaler, centralt beläget med bra förbindelser. Arbetsuppgifter: Som Inkassohandläggare sitter du i hjärtat av verksamheten och har den viktiga uppgiften att hjälpa människor till en sund ekonomi med syfte att bli skuldfria. Fokus för denna roll ligger på att ta emot inkommande och utgående samtal från slutkunder, främst via telefon men även via mejl. Det kan stundvis vara en utmanande uppgift och ställer höga krav på din förmåga att bemöta personer på ett respektfullt och empatiskt sätt. Du erbjuds en grundutbildning inom inkasso för att lära dig hur ärenden ska hanteras och du får även lära dig företagets arbetssätt och system. Du arbetar tillsammans med andra i samma roll som dig, som värdesätter samarbete, att ha roligt och utvecklas tillsammans. • Hantera inkommande och utgående samtal till kunder • Hjälpa kunder till en sund ekonomi genom hög service och ödmjukhet Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper: • Arbetslivserfarenhet inom service, försäljning eller vård- och omsorg • God dator-, system- och telefonvana • Obehindrade kunskaper i svenska och engelska, muntligt som skriftligt. Meriterande med övriga språkkunskaper. Vi söker dig som är en social kameleont och som drivs av att hjälpa andra människor. Du älskar utmaningar och är serviceorienterad, samtidigt som du har skinn på näsan och kan hålla dig lugn i situationer med upprörda kunder. Har du jobbat med service och vet precis hur du får kunder att känna sig trygga och våga öppna sig så är det helt klart ett plus. Du tycker det är viktigt att ha roligt på jobbet och värdesätter härlig sammanhållning med en stark tävlingsanda, där du drivs av att jobba mot uppsatta mål. Övrig information: Start: 15 September Plats: Centrala Göteborg Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Sök jobbet
Ansök senast
04 augusti 2024 (7 dagar kvar)
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se