Hoppa till innehåll

Avonova söker kundrådgivare - Avtalsfrågor

Sista ansökningsdag
06 september 2024 (4 dagar kvar)
Publiceringsdatum
06 augusti 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv – varje dag    Vill du vara med och skapa tryggare och professionellare arbetsplatser? Brinner du för att ge service i världsklass och vill jobba i en organisation med kraftig växt och utveckling? Då kan du vara vår nästa kundrådgivare! Avonova är Nordens ledande företag inom företagshälsovård och produkten Trygghetsavtal Assist som vi på Avonova Solutions tillhandahåller ger små och medelstora företag möjligheten att ha full kontroll på sitt systematiska arbetsmiljöarbete och HR Management. Assist ger smarta digitala verktyg för att avlasta och effektivisera vardagen för chefer/ledare. Vi tillhandahåller även utbildning inom ett brett spektrum för både chefer och medarbetare. Hos oss blir du en del i en verksamhet som präglas av Glöd, Sammanhållning och Professionalitet och runt dig har du engagerade, drivna och magiska kollegor. Vi gillar att tävla och utmana varandra, men är omtänksamma och backar alltid upp varandra. Här finns goda möjligheter för dig att växa och utvecklas inom företaget. Om tjänsten I rollen som kundrådgivare inom avtalsfrågor hos oss är du ett viktigt stöd för kunden. Våra kunders behov ser olika ut beroende på storlek, bransch och interna utmaningar men gemensamt för dem alla är att de kan känna sig trygga med oss som en stadig partner i sitt systematiska arbetsmiljöarbete. Det är viktigt att du som kundrådgivare är lyhörd för vad kunden behöver eller saknar. Eftersom du i denna roll oftast möter kunden när ett problem eller ett missnöje har uppstått är det viktigt att du känner motivation i att vända kundens upplevelse, hitta lösningar och motivera till fortsatt samarbete. Arbetsuppgifter och ansvarsområden - Kundsupport via telefon och mail. Verktyget vi använder för ärendehantering är Hubspot. - Besvara frågor kring avtal, villkor och innehållet i Assist-abonnemanget. - Hantera uppsägningar och klagomål samt genomföra viss offboarding eller re-onboarding. - Motivera befintliga kunder att använda allt innehåll i abonnemanget samt öka kundens kompetens avseende tjänsterna. - Skapa goda kundrelationer och hela tiden arbeta för att utveckla kundupplevelse till det bättre. - Alltid sträva efter att ge det lilla extra och leverera utöver det förväntade. - Medverka aktivt till att vi ökar vår kundportfölj och identifierar områden som kan öka merförsäljning på existerande kunder. - Kunskapsberika vårt CRM-system Hubspot. Vem är du? Din absolut bästa egenskap är att du har en positiv inställning som smittar av sig på människor omkring dig. Du fokuserar på möjligheterna i stället för att fastna vid hindren, faktum är att hindren framkallar tävlingsinstinkten i dig och du jagar vinsten… Lösningen och Nöjd kund! Du har lätt för att förstå andra människor och deras behov. Du är karismatisk och inspirerar med ditt sätt att kommunicera. Vi ser att du är en person som har en stor portion eget driv, du tar ansvar för dina uppgifter och arbetar strukturerat. Stundtals är det mycket att göra så det är viktigt att du trivs med fart och fläkt men samtidigt har möjlighet att hålla huvudet kallt och göra goda prioriteringar. Vi ser positivt på om du har tidigare erfarenhet från kundservice, gärna med inriktning på win-back. Du får gärna ha erfarenhet eller intresse av försäljning och ha en säljnerv som kittlar till när du når dina mål. Utöver ovan behöver du en god systemkännedom och förmågan att lätt navigera i den digitala världen. Du bör kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska för att kunna hjälpa våra kunder. Låter det här som ett jobb för dig? Varmt välkommen med din ansökan! Vi rekryterar löpande så vi ber dig inkomma med personligt brev och CV så snart som möjligt. Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Marius Haugerud Karlsen på marius.karlsen@avonova.no / +47 97726208. Utdrag ur belastningsregistret sker i samband med anställning.  Vi är medlemmar i Almega Vårdföretagarna med kollektivavtal med Vårdförbundet, Akademikerförbunden, Läkarförbundet och Vision. Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Sök jobbet
Ansök senast
06 september 2024 (4 dagar kvar)
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se