Hoppa till innehåll

Administratör/Kvalitetsansvarig till Majnabbe i Kungälv

Sista ansökningsdag
24 september 2024 (23 dagar kvar)
Publiceringsdatum
16 augusti 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Majnabbe söker nu en driven och självgående Kvalitetsansvarig som kan ta helhetsansvar för kvalitetsarbetet. Är du en strukturerad och engagerad person som trivs i en dynamisk miljö där ingen dag är den andra lik? Då kan du vara den vi söker! OM TJÄNSTEN Majnabbe-Engine Parts är en dynamisk och framåtsträvande aktör inom fartygsbranschen. Vi är baserade i Kungälv och vårt team består av 13 personer som tillsammans driver företagets framgång. Sedan 2021 är vi certifierade enligt ISO 9001:2015, och vi arbetar dagligen med att förbättra och utveckla vårt företag för att öka vår struktur och skalbarhet. Vi tror helhjärtat på att kvalitetssystemet är en nyckel för att fortsätta vår tillväxtresa. Hos oss på Majnabbe-Engine Parts får du en utvecklande roll i en trivsam och familjär arbetsmiljö. Du blir en viktig del av vår fortsatta tillväxt och får chansen att påverka och utveckla vårt kvalitetsarbete. Din roll Som Kvalitetsansvarig hos oss kommer du att ha en central och viktig roll i att driva vårt kvalitetsarbete framåt. Du kommer att samarbeta nära med alla våra avdelningar och fungera som den viktiga länken som hjälper dem att nå sina mål. Hos oss får du omväxlande arbetsdagar där du får använda din strukturerade sida och din förmåga att kommunicera med människor, både internt och externt. Du blir spindeln i nätet som identifierar vilka områden vi ska fokusera på för att utvecklas, och du stöttar våra avdelningar i att nå de mål ni tillsammans definierar. I denna roll innebär inte kvalitetsarbetet att du fyller 100% av din arbetstid, utan du kommer även att hantera andra administrativa uppgifter, exempelvis personaladministration, för att avlasta företagsledningen. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Kvalitetsarbete: Hantera avvikelser och driva förbättringsprocesser, löpande uppdatera dokumentation, och ansvara för ledningsgenomgångar. * Intern och extern kommunikation: Sköta rapportering och uppföljning internt samt hålla kontakt med kunder för att säkerställa att våra processer fungerar som de ska. * Revisioner: Genomföra interna och externa revisioner. * HR och administration: Rekrytering, personaladministration och andra uppgifter som avlastar företagsledningen. VI SÖKER DIG SOM - Erfarenhet av att arbeta enligt ISO 9001-standarder. - Erfarenhet av förbättringsprocesser och arbete inom mindre företag där du fått en helhetsbild. - Erfarenhet av interna och externa revisioner. - Arbetslivserfarenhet inom likvärdigt område som kan vara relevant för tjänsten. - Teknisk kunskap är en fördel. Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd. För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Målmedveten - Ordningsam - Stabil - Ansvarstagande Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Läs mer om vår kund här!
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Sök jobbet
Ansök senast
24 september 2024 (23 dagar kvar)
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se