Administratör med erfarenhet av fakturahantering
Sista ansökningsdag
10 november 2024 (13 dagar kvar)
Publiceringsdatum
21 oktober 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Om tjänsten:
Vi söker nu en noggrann och serviceinriktad Administratör för ett konsultuppdrag på heltid hos en av våra kunder, ett företag inom en framtidsbransch. Här får du arbeta i en dynamisk arbetsgrupp på 10 personer, där du blir en viktig del av deras team av administratörer. Du kommer att arbeta i nära samarbete med kundtjänst och andra administratörer för att säkerställa att verksamhetens dagliga administrativa flöden fungerar smidigt och effektivt.
Sammanfattningsvis kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att inkludera:
Vi rekryterar till ett ledande företag inom sin bransch. Företaget arbetar som en helhetsleverantör ochsamarbetar med både företag och offentliga aktörer för att främja en cirkulär ekonomi genom miljövänliga och hållbara processer.
Vi söker dig som:
Om anställningen:
Detta är ett konsultuppdrag på initialt 6 månader där du blir anställd som konsult hos OIO. Förutsatt att du trivs väl och båda parter är nöjda i samarbetet finns möjlighet till förlängning av uppdraget. Anställningen kommer att inledas med en introduktion där du som ny får gå bredvid kollega i samma roll och få rätt förutsättningar i arbetet.
Övrig information:
Om OIO:
Vår passion är att hjälpa dig till rätt roll och arbetsplats. Vi är samtidigt medvetna om att du är kräsen och väljer med omsorg inför nästa karriärsteg, det skulle vi också göra. Därför arbetar vi dedikerat i rekryteringsprocessen för att lära känna dig och dina ambitioner. Vi tror nämligen att människor på rätt plats har större chans att nå sin fulla potential. Genom schyssta, okrångliga anställningsvillkor samt ett närvarande ledarskap arbetar vi därefter aktivt med ditt engagemang och din utveckling. På så vis strävar vi efter att bli en självklar karriärpartner för dig. We are as picky as you are.
Vi söker nu en noggrann och serviceinriktad Administratör för ett konsultuppdrag på heltid hos en av våra kunder, ett företag inom en framtidsbransch. Här får du arbeta i en dynamisk arbetsgrupp på 10 personer, där du blir en viktig del av deras team av administratörer. Du kommer att arbeta i nära samarbete med kundtjänst och andra administratörer för att säkerställa att verksamhetens dagliga administrativa flöden fungerar smidigt och effektivt.
Sammanfattningsvis kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att inkludera:
- Ordermottagning av olika typer av uppdrag.
- Boka transporter både hos kund och till mottagare av material.
- Arbeta i bolagets affärssystem, där du stämmer av fakturor från leverantörer, kontrollerar mot utförda uppdrag och fakturerar vidare till kunder.
- Bidra till högkvalitativ kundservice genom att ta emot samtal och mejl där du svarar på frågor, guidar och koordinerar på ett professionellt sätt.
Vi rekryterar till ett ledande företag inom sin bransch. Företaget arbetar som en helhetsleverantör ochsamarbetar med både företag och offentliga aktörer för att främja en cirkulär ekonomi genom miljövänliga och hållbara processer.
Vi söker dig som:
- Minst två års erfarenhet av administrativt arbete inom fakturahantering och orderhantering.
- God datorvana och erfarenhet av att arbeta i affärssystem, där någon form av fakturasystem är krav.
- Förmåga att hantera flera uppgifter parallellt i en strukturerad och effektiv arbetsmiljö.
- Talar och skriver flytande svenska och engelska i både tal och skrift.
Om anställningen:
Detta är ett konsultuppdrag på initialt 6 månader där du blir anställd som konsult hos OIO. Förutsatt att du trivs väl och båda parter är nöjda i samarbetet finns möjlighet till förlängning av uppdraget. Anställningen kommer att inledas med en introduktion där du som ny får gå bredvid kollega i samma roll och få rätt förutsättningar i arbetet.
Övrig information:
- Omfattning: Heltid, kontorstider
- Start: Omgående
- Placering: Göteborg
- Kontaktperson: Dino Segetalo
Om OIO:
Vår passion är att hjälpa dig till rätt roll och arbetsplats. Vi är samtidigt medvetna om att du är kräsen och väljer med omsorg inför nästa karriärsteg, det skulle vi också göra. Därför arbetar vi dedikerat i rekryteringsprocessen för att lära känna dig och dina ambitioner. Vi tror nämligen att människor på rätt plats har större chans att nå sin fulla potential. Genom schyssta, okrångliga anställningsvillkor samt ett närvarande ledarskap arbetar vi därefter aktivt med ditt engagemang och din utveckling. På så vis strävar vi efter att bli en självklar karriärpartner för dig. We are as picky as you are.