Serviceledare
Sista ansökningsdag
23 december 2024 (32 dagar kvar)
Publiceringsdatum
01 november 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Här får du frihet under ansvar i en flexibel och växande miljö
Vi söker en serviceledare till att styra vår serviceverksamhet i Sverige. Som serviceledare ansvarar du tillsammans med det övriga serviceteamet för service av N.C. Nielsens produkter.
Din vardag spenderas på vårt kontor i Göteborg, där du kommer vara ansvarig för att lyfta vår servicenivå genom daglig stöd och ett tätt samarbete med våra servicetekniker. Du har direktkontakt med kunder och blir administratör för din egen grupp av tekniker, som kör och servar våra kunder i hela Sverige. Du ser det som en självklarhet att vara N.C. Nielsens ansikte utåt; att alltid agera lösnings- och serviceinriktat samt professionellt med ett trevligt sätt mot både kollegor och kunder.
Dina arbetsuppgifter
Som person är du
Som medarbetare hos oss blir du en del av en verksamhet som står med båda fötterna på jorden, även när vi når nya höjder. Vi arbetar utifrån värdena trovärdighet, stabilitet och hjälpsamhet. Du får ett spännande och allsidigt jobb med en stor del frihet under ansvar. Vi har mycket att göra och det är därför viktigt att du är flexibel och har förmågan att prioritera de många uppgifter som hamnar på ditt bord.
Vi söker en serviceledare till att styra vår serviceverksamhet i Sverige. Som serviceledare ansvarar du tillsammans med det övriga serviceteamet för service av N.C. Nielsens produkter.
Din vardag spenderas på vårt kontor i Göteborg, där du kommer vara ansvarig för att lyfta vår servicenivå genom daglig stöd och ett tätt samarbete med våra servicetekniker. Du har direktkontakt med kunder och blir administratör för din egen grupp av tekniker, som kör och servar våra kunder i hela Sverige. Du ser det som en självklarhet att vara N.C. Nielsens ansikte utåt; att alltid agera lösnings- och serviceinriktat samt professionellt med ett trevligt sätt mot både kollegor och kunder.
Dina arbetsuppgifter
- Ansvara för administration kring registrering av avtal, fakturering och garanti
- Löpande support till företagets servicepartners och kunder
- Orderläggning och koordinering av serviceteknikernas arbete
- Löpande uppföljning av pågående arbeten i syfte att säkerställa tidsramar samt att arbeta proaktivt med problem som uppstår
- Tidigare arbetat administrativt och/eller med backoffice
- Har teknisk bakgrund
- Har förmåga och trivs med att samardna olika typer av serviceavtal
- Har språkkunskap i svenska och engelska
Som person är du
- Engagerad, driven och serviceinriktad
- Självgående och lösningsorienterad
- Systematisk och processinriktad
- Social och energispridande
Som medarbetare hos oss blir du en del av en verksamhet som står med båda fötterna på jorden, även när vi når nya höjder. Vi arbetar utifrån värdena trovärdighet, stabilitet och hjälpsamhet. Du får ett spännande och allsidigt jobb med en stor del frihet under ansvar. Vi har mycket att göra och det är därför viktigt att du är flexibel och har förmågan att prioritera de många uppgifter som hamnar på ditt bord.
- Heltidstjänst i trivsam arbetsmiljö med duktiga och trevliga kollegor
- Mycket goda möjligheter till utbildning
- Andra värdehöjande förmåner