Hoppa till innehåll
Kraftsam logotyp

Försäljningsadministratör

Sista ansökningsdag
23 november 2024 (28 dagar kvar)
Publiceringsdatum
17 oktober 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Ansök nu
Vi söker Försäljningsadministratör!

Om rollen

Som Försäljningsadministratör kommer du att arbeta med administrativa uppgifter inom försäljning och vara en viktig länk mellan kunder och säljteamet. Du kommer att bistå säljavdelningen med framtagning av underlag, rapporter och statistik samt ansvara för hantering och administration av orderflöden och kundfakturering.

Du är en glad, driven och noggrann person som älskar att beta av att-göra-listan och att ta egna initiativ. Du har gott omdöme, förmågan att se vad som behöver göras och är prestigelös i din roll. Då rollen kommer innefatta mycket kommunikation bör du ha lätt för att kommunicera och skapa goda relationer, både internt och externt samt drivs av att skapa god stämning och att ge service.

För att passa in i gruppen behöver du vara positiv och proffsig. Du gillar att utveckla och förbättra arbetssätt och rutiner vid behov, både dina egna och verksamhetens. Du behöver förstå och uppskatta konceptet med frihet under ansvar, då varje medarbetare är van vid att ta eget ansvar för sina arbetsuppgifter och sitt arbetsresultat - samtidigt som de vid behov alltid kan bolla tankar och utmaningar med kollegor och chefer. Du måste ha ett öga för detaljer i arbetet, eftersom du kommer vara sista utposten för att undvika kvalitetsmissar och slarvfel. Det är toppen om du gillar att skriva kortare texter och korrekturläsa.

Personliga egenskaper & Kvalifikationer
  • Du är social, mångsidig och har ett utvecklat sinne för service
  • Du är organiserad och har tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter
  • Du har lätt för att förstå och lära dig olika IT-system - du kommer nämligen vara administratör i flera av dem (Odoo, Fortnox, Nitesoft m.fl.)
  • Du har goda kunskaper inom Microsoft365 och Office-paketet (OneDrive, Teams, Outlook, Word, Powerpoint, Excel m.fl.)
  • Du talar och skriver såväl svenska som engelska obehindrat - så att du kan korrekturläsa
  • Meriterande med tidigare erfarenhet av fakturering och fakturahantering
  • Meriterande med tidigare erfarenhet från försäljningsadministration och orderadministration
  • Meriterande med B-körkort
Vad Corporate Apartments erbjuder
  • En stimulerande roll i ett expansivt företag
  • Bra löneupplägg
  • Frihet under ansvar
  • Generös friskvårdsersättning och goda förmåner
  • Härlig stämning och sunda värderingar på arbetsplatsen
I denna rekrytering samarbetar Corporate Apartments med Kraftsam Rekrytering och Bemanning. Har du frågor om tjänsten, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Patricia Contreras på patricia.contreras@kraftsam.se
Kraftsam logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
23 november 2024 (28 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

Corporate Apartments hyr ut möblerade lägenheter och villor till företag på många orter i Sverige. Målgruppen är företag inom bygg- och entreprenadbranschen (endast B2B), med arbetslag som behöver någonstans att bo under arbetsprojekten. Bolaget har i dag drygt 200 boenden som hyrs ut under varierande hyresperioder, oftast ett par månader, s.k. longstay. Corporate Apartments har för närvarande ca 20 anställda och har kontor i Täby, Norsborg, Göteborg och Staffanstorp. Företaget har varit på en tillväxtresa de senaste åren och vill fortsätta utvecklas.