Hoppa till innehåll
Academic Work logotyp

Office koordinator/vaktmästare till Migrationsverket!

Sista ansökningsdag
16 december 2024 (59 dagar kvar)
Publiceringsdatum
17 oktober 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Som office koordinator/vaktmästare på Migrationsverket kommer du spela en central roll i att säkerställa att deras lokaler fungerar smidigt och att arbetsmiljön är trivsam för alla medarbetare och besökare. Vill du ha ett varierande jobb där du bidrar till en viktig samhällsuppgift varje dag? Ansök redan idag!



Om tjänsten

Migrationsverket är en statlig verksamhet som ansvarar för migration till Sverige. De arbetar med att pröva asylansökningar, handlägga medborgarskapsärenden och främja ett ordnat och rättssäkert mottagande av asylsökande. Med en verksamhet som sträcker sig över hela landet, är dem en samhällsviktig aktör som bidrar till att skapa ett tryggt och rättssäkert migrationssystem.

Som office koordinator/vaktmästare på Migrationsverket kommer du arbeta med fastighets- och verksamhetsanknutna tjänster. Du får arbeta självständigt med att ta hand om tre stycken lokaler, i Göteborg, Mölndal och Kållered. Arbetstiderna är förlagda mellan 08.00-16.27, måndag- fredag.

Du erbjuds

  • En konsulttjänst på minst 1 år med chans till förlängning


Arbetsuppgifter
  • Arbeta med kontorsservice/internservice
  • Samla in och dela ut post samt packa upp material och försändelser
  • Hämta och ta emot varor samt paket
  • Bistå vid flytt och möblering
  • Iordningställande av lokaler och utrustning inför möten och konferenser
  • Ansvara för servicen av exempelvis kopieringsmaskiner
  • Sköta tryckning och utskick av masstrycksaker, samt lagerhållning av rapporter
  • Genomföra felsökningar rörande fastighet, rapportera och följa upp fel tillsammans med fastighetsägaren/fastighetsskötaren
  • Kontrollera inpassering och ta emot besökare
  • Dokumentera åtgärder


Kvalifikationer
  • Har minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som Office koordinator/vaktmästare
  • Har körkort klass B
  • Har grundkunskaper i MS Office eller likvärdigt
  • Har grundkunskaper i ärendesystem
  • Kan kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som

Det är meriterande om du:

  • Har erfarenhet av arbete inom offentlig verksamhet
  • Har kunskaper om säkerhet och brandskydd

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

  • Hjälpsam
  • Ordningsam
  • Social
Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Academic Work logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
16 december 2024 (59 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

Vi är ett bemannings- och rekryteringsföretag för studenter och akademiker i början av karriären, young professionals. Vi startade som tre studenter som levde vår egen affärsidé. Men snart ledde kraften affärsidén bort från pannrummet mot stadig expansion. Nu är vi en internationell verksamhet där young professionals påbörjar sina karriärer, varje dag. Sedan starten har vi hjälpt över hundratusen till jobb och vi hoppas på att hjälpa många, många fler. Just nu har vi över 1000 lediga jobb över hela Sverige, extrajobb för dig som fortfarande studerar och heltidsjobb för dig som är i början eller i mitten av din karriär. Gemensamt för de företag vi jobbar med är att de, precis som vi, tror på young professionals. Vill du veta mer om oss? Läs mer på www.academicwork.se