Hoppa till innehåll
Bravura logotyp

Norsktalande kundservicemedarbetare till Stanley Black & Decker

Sista ansökningsdag
30 december 2024 (38 dagar kvar)
Publiceringsdatum
31 oktober 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Har du erfarenhet av kundkontakt och brinner för att bidra till nöjda kunder? Lockas du av att arbeta i en teknisk bransch och talar flytande norska och svenska? Här blir du del av ett globalt företag och ett nyskapat team som präglas av ett högt engagemang.

Om tjänsten

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Stanley Black & Decker.

Om företaget

Stanley Black & Decker tillhandahåller innovativa verktyg och smarta lösningar till såväl professionella användare som konsumenter. Företaget sysselsätter närmare 60 000 medarbetare globalt och är verksamma i fler än 175 länder. På kontoret i Mölndal arbetar 50 personer där hela kundsupportavdelningen består av cirka 15 medarbetare. Deras varumärken inkluderar bland annat Cub Cadet, Robomow, Stanley och Dewalt.

Arbetsuppgifter

I rollen som kundservicemedarbetare ingår du i ett team som tillsammans supporterar den norska marknaden mot Stanley Black & Deckers produkter. Din roll innebär att ta emot beställningar, hantera tekniska frågor, garantiärenden och reservdelsbehov över mail och telefon under kategorin trädgårdsmaskiner och elverktyg. Frågorna kan komma från företagskunder, slutanvändare och auktoriserade verkstäder inom nordisk trädgård och byggvaruhandel. I arbetet har du daglig intern kontakt med servicetekniker och säljare för att bistå med information och administration för era gemensamma kunder.

* Hantera inkommande kundärenden ofta kopplat till tekniska frågor
* Hantera beställningar, garantiärenden och reservdelsbehov över mail och telefon
* Daglig kontakt med säljare och servicetekniker

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

* Obehindrade kunskaper i norska, svenska och engelska muntligt och skriftligt
* Tidigare erfarenhet av kundsupport eller service, gärna över mail och telefon
* God datorkunskap

Vi tror att du som söker har intresset, viljan och förmågan att hjälpa såväl kunder som dina kollegor i teamet. Du anstränger dig för att leverera lösningar och är lugn, uppmärksam och tillmötesgående gentemot andra. Du trivs med att samarbeta med dina kollegor och får energi av att umgås och föra dialoger med nya människor.

Övrig information

Start: Omgående
Plats: Göteborg, Mölndal.
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Bravura logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
30 december 2024 (38 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss - som konsult eller rekryterad.