Hoppa till innehåll

Administratör till företagskunder i Göteborg

Sista ansökningsdag
06 oktober 2024 (8 dagar kvar)
Publiceringsdatum
23 september 2024
Antal tjänster
5
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Om Bravura: Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad. Om tjänsten: Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Företaget på sikt. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget: Företaget är verksamt inom IT- och telekomsektorn och stödjer både företag och privatpersoner med lösningar för smidig, effektiv och miljövänlig kommunikation. Deras målsättning är att vara ledande inom alla sina marknadsområden. Verksamheten är internationell och erbjuder en professionell och dynamisk arbetsmiljö. De söker nu nya medarbetare till sitt kontor i centrala Göteborg, där du kommer att bli en del av ett sammansvetsat och trivsamt team. Arbetsuppgifter: Som administratör arbetar du med orderläggning och registrering i flertalet olika system. Du hanterar även felregistreringar och avvikelser, där din uppgift är att se till att ärendet blir löst och att alla berörda parter är informerade. Du tillhör en grupp med kollegor i samma roll som du och tillsammans säkerställer ni att det administrativa flödet är effektivt och välfungerande. Som administratör får du en gedigen introduktion och du blir du en del av ett team med god sammanhållning. • Orderläggning och registrering i system • Korrigera felregistreringar och avvikelser   • Support till interna medarbetare och externa leverantörer Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper: • Avslutad gymnasieutbildning • God data-och systemvana • Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska • Meriterande med tidigare arbetslivserfarenhet, gärna inom administration och/eller kundservice Vi tror att du som söker tjänsten är en person som trivs i en roll som kräver god struktur och en förmåga att prioritera. Du arbetar gärna i team och har lätt för att se gruppen och syftet med helheten. Att arbeta i en händelserik miljö ser du som motiverande och du kan snabbt ändra ditt synsätt och förhållningssätt. Du är noggrann och väl medveten om mål och kvalitetsstandard och lägger stor vikt vid att leva upp till dessa. Förväntningar är även att du driver förbättringar, tar action på uppkomna avvikelser och har ett ansvarstagande inom självledarskap. Övrig information: Start: Omgående Plats: Göteborg Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Sök jobbet
Ansök senast
06 oktober 2024 (8 dagar kvar)
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se