Administratör sökes omgående till Göteborg
Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se
Är du en noggrann och serviceinriktad administratör med tidigare erfarenhet inom inköp och fakturahantering? Ta chansen att söka till denna spännande tjänst redan idag!
Om uppdraget
Vi söker nu en administratör till ett uppdrag åt vår kund i Göteborg. Uppdraget är en heltidstjänst (100%) och startar enligt överenskommelse, gärna så snart som möjligt och pågår fram till och med 30 maj 2025. Kunden är verksam inom offentlig sektor och i denna roll får du möjlighet att arbeta för miljön. Arbetet sker på plats i kundens lokaler i centrala Göteborg.Detta är ett konsultuppdrag via Bemannia med placering hos kund.
Då tjänsten är säkerhetsklassad krävs en godkänd registerkontroll hos säkerhetspolisen och ett svenskt medborgarskap för att kunna kvalificeras.
Dina arbetsuppgifter
Tjänsten passar dig som vill ha en social roll där du är i kontakt med många människor. Du kommer att vara första kontakten för våra besökare samt ha huvudansvaret för vår godsmottagning. Du kommer även att stötta avdelningen med olika administrativa uppgifter. Huvudsakligen inköp och fakturahantering men även annat administrativt arbete efter behov.
- Ansvara för grindöppning och godsmottagning genom att svara i grindtelefonen och möta upp vid leveranser
- Ta emot gods och paket, öppna och kontrollera leveransen samt kontakta mottagaren
- Posthantering
- Inköp och fakturahantering
Dina kvalifikationer
- Fullständig gymnasieexamen
- Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som administratör/assistent
- Mycket goda kunskaper i MS office eller likvärdigt
- Minst ett års erfarenhet av inköp- och fakturahantering inom medelstor organisation
- Du kommunicerar obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift
Meriterande
- Erfarenhet från ekonomisystemet Proceedo är meriterande, likaså om du har en utbildning inom ekonomi
- B- körkort
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 1 november 2024.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Alicia Belila, alicia.belila@bemannia.se.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 072 881 30 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se