Hoppa till innehåll
Kopparstaden AB logotyp

Vikarierande medarbetare till kundcenter

Sista ansökningsdag
12 november 2024 (17 dagar kvar)
Publiceringsdatum
21 oktober 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Ansök nu
Nu söker vi dig som vill bli en del av Kopparstadens kundcenter under kommande vikariat. Vikariatet löper fram till hösten 2025, med start så snart som möjligt.

Om jobbet
Kundcenter ansvarar för inkommande samtal, felanmälan, chatta med våra kunder, nyckelutlämning till våra entreprenörer och administrativa uppgifter, och samverkar med hela företaget.

Var tredje vecka jobbar man som kundcentermedarbetare i vår Bobutik. Där servar man de kunder som vill göra felanmälan, besvarar frågor inom kundcenters ansvarsområde som till exempel att vara kunden behjälplig när val av ytskikt ska göras vid renovering eller underhåll, tar emot telefonsamtal och chattar med våra kunder.

Viktigt i tjänsten är att man har lätt för att växla mellan olika uppgifter, tar tag i uppgifter på egen hand, kan prioritera, är lösningsorienterad och har en positiv inställning till att serva våra interna och externa kunder. Kundcentermedarbetarna är "spindeln i nätet" som behöver känna till och kunna lite om mycket.

I vårt kundcenter arbetar fyra medarbetare och organisatoriskt tillhör man vår marknadsavdelning.

Vi söker dig
Som person är du en noggrann och engagerad lagspelare som har lätt för att kommunicera både i tal och skrift. Du tycker om att arbeta i team och att jobba i flera olika kanaler. Du tycker om att ge service och har förståelse för våra kunders olika behov.

Vi ser även att du uppfyller följande:
  • Du har slutförd gymnasieutbildning.
  • Du har vana av arbete med mycket kundkontakt.
  • Du har god datavana.
  • Du kan kommunicera på svenska och engelska i tal och skrift.
Meriterande är om du har vana av arbete i reception, växel och olika CRM-system.

Anställningsvillkor och rekryteringsprocess
Tjänsten är på heltid. Arbetstider är måndag till fredag 07:00-16:00.

Vikariatet startar så snart som möjligt, dock senast 1 januari 2025. Vikariatet löper fram till 31 oktober 2025.

För de som går vidare efter första urvalet i rekryteringsprocessen kommer det första intervjutillfället att genomföras på eftermiddagen den 12 november 2024.

Ansökan och kontakt
Vi vill ha din ansökan med CV och personligt brev senast 1 november 2024.

Urval kommer att ske löpande under ansökningstiden.

Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta marknad- och uthyrningschef Anna Timander 023–45821.
Kopparstaden AB logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
12 november 2024 (17 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

Om du jobbar hos oss kan vi garantera dig ett spännande jobb, utmaningar och kunniga kollegor. Vi är c:a 120 medarbetare vid Kopparstaden och hos oss finns en mängd olika yrkesroller och arbetsuppgifter. Vi som jobbar här tycker det är betydelsefullt att arbeta med service, träffa människor och utveckla våra fastigheter. Hos oss på Kopparstaden får du stor möjlighet att vara delaktig i verksamheten genom att påverka det egna arbetet och den arbetsgrupp du tillhör. Här tillåts du att ta ansvar och växa i den roll du har. Som medarbetare erbjuds du en mängd förmåner.