Hoppa till innehåll

Vi söker en Säljkoordinator till vår kund i Eskilstuna!

Publiceringsdatum
25 juni 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Vi söker nu, för vår kunds räkning, en erfaren och driven Säljkoordinator för reservdelar. • Omfattning: 100% • Start: 2024-09-16 • Längd: t.o.m. 2025-02-28, med möjlighet till förlängning. Du blir anställd av oss på Poolia men kommer att arbeta på plats ute hos kunden i Eskilstuna. Enstaka resor kan förekomma i tjänsten. Om tjänsten Du kommer att ingå i ett team på elva kollegor som alla brinner för att skapa kundvärde, hitta nya sätt att arbeta på och nå framgång tillsammans. De tror på fördelarna med en mångsidig och kreativ arbetsplats som framhäver det bästa hos alla. Du kommer att tillföra värde genom att ge stöd till återförsäljare och bidra till att verksamheten ska fungera smidigt. Dina arbetsuppgifter i huvudsak Som Säljkoordinator för reservdelar är du en viktig kontaktperson för återförsäljare. Du kommer att vara den person som återförsäljare vänder sig till när det gäller beställningar av reservdelar och logistikfrågor. Dina ansvarsområden kommer att innebära att stödja Region Europa och internationella återförsäljare med deras dagliga beställningar av reservdelar och logistikfrågor. Du kommer också att driva aktiviteter för att återhämta restorder i samarbete med restorderteam, upphandlingsteamet och påfyllnadsteamet. Vidare kommer du att: • Säkra och utveckla det tvärfunktionella samarbetet och processerna med globala funktioner genom hela kedjan • Säkra återförsäljarkompetens i beställningsprocessen och beställningssystemen samt bistå med återförsäljarutbildningar • Aktivt stödja kontinuerliga förbättringsaktiviteter inom organisationen samt hos återförsäljarna. Vem är du? För att vara aktuell för rollen krävs att du som söker ha: • Högskole-/universitetsutbildning eller likvärdig utbildning inom logistik eller annat relevant område alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet • Erfarenhet av logistik, gärna från eftermarknadsverksamhet • Kunskap i att bygga systemstödsverktyg och digitalt tänkande (Office 365, Powerautomate, Power BI, Qlikview etc.) • Erfarenhet av att bygga nätverk i en multikulturell miljö • Förmågan att kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift (ytterligare språk är en fördel) • Körkort B. För att lyckas i denna roll tror vi att du är en person som vågar komma med nya idéer och ta egna initiativ för att förverkliga dina idéer. Du gillar att anta nya utmaningar, är en lagspelare med en positiv inställning och är nyfiken. Du känner dig bekväm med att hantera många olika parallella aktiviteter under utsatta tidsramar och är lösningsorienterad. Du har en stark kundserviceinriktning och trivs med att arbeta i en komplex IT-systemmiljö. Dessutom har du ett högt driv, är prestigelös och har ett flexibelt förhållningssätt. Stämmer detta in på dig? Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV. Urvalsprocessen sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Om verksamheten Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Sök jobbet
Ansök senast
24 juli 2024 (23 dagar kvar)
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se