Administratör till kommande uppdrag
Sista ansökningsdag
30 november 2024 (9 dagar kvar)
Publiceringsdatum
02 oktober 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) - vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande handlar egentligen om en enda sak: kraften att gå framåt. Därför säger vi hellre att vi är i ”bättre-framtids-branschen”. Med hög kompetens, personligt engagemang och ett prestigelöst arbetssätt är det vår ambition att varje dag vara en laddstation för människor och företag som vill utvecklas. Du kan hämta kraft hos oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se
Dina arbetsuppgifter
Hos Clockwork Bemanning & Rekrytering strävar vi efter att matcha talanger med fantastiska uppdrag och söker nu en mångsidig administratör som kommer att vara vår hjälte hos kunderna. Som administratör kommer du att vara en oumbärlig del av vårt lag och arbeta hos våra kunder, där din roll blir att säkerställa att allt flyter på smidigt. Uppgifterna kan variera, men kan komma att inkluderar att assistera och koordinera inköp, samt hantera enklare bokföring kopplad till dessa inköp. Vid behov kommer du även att ge stöd åt kundtjänstavdelningen och se till att affärssystemet alltid är uppdaterat med korrekt information om artiklar och leverantörer. Ditt ansvar kommer också att innefatta dokumentation, uppföljning och rapportering av enheternas verksamhet. Dessutom kan du komma att hantera fakturor, boka möten, konferenser och resor, skriva protokoll samt planera olika möten och workshops. Att hålla koll på omvärlden och samordna mellan olika enheter och avdelningar blir en viktig del av din vardag.
Din profil
För att trivas i denna roll behöver du vara en person som brinner för service och flexibilitet, som älskar att vara den som får hjulen att snurra och som trivs i en roll där ingen dag är den andra lik. Struktur och organisation är nyckelord för dig, och du arbetar alltid noggrant för att säkerställa hög kvalitet. Du är inte rädd för att komma med förbättringsförslag och trivs i en dynamisk miljö där du är med och bidrar till framgång.
Din analytiska förmåga gör att du ser samband och helheten i dina uppgifter. Noggrannhet och struktur präglar din arbetsmetodik och du är van vid att arbeta självständigt och lösningsorienterat. En skicklig datoranvändare med lättlärdhet för nya system är du, och din förmåga att vara självständig och lösningsorienterad kommer att vara värdefull i rollen.
Stark kommunikationsförmåga, både muntligt och skriftligt, är viktigt, och dina personliga egenskaper kommer att vara avgörande i denna rekryteringsprocess. Du har en öga för detaljer och en passion för att lösa problem. Tidigare erfarenhet av administrativa uppgifter, särskilt kopplat till inköp eller bokföring, är ett stort plus. Du är kommunikativ och har en förmåga att navigera smidigt mellan olika arbetsuppgifter utan att tappa fokus. Att vara proaktiv och självgående är viktiga egenskaper, samtidigt som du trivs i en miljö där samarbete och flexibilitet är nyckeln.
Ansökan
Känner du att du är redo för spännande utmaningar hos olika kunder och är redo att vara en kugge i hjulet för att hålla verksamheten igång? Skicka in din ansökan redan idag och berätta varför just du är den perfekta matchningen för administratörsrollen hos Clockwork Bemanning & Rekrytering. Dela med dig av ditt CV och ett personligt brev där du framhäver dina erfarenheter och varför du är entusiastisk över att arbeta i varierande miljöer. Vi ser fram emot att höra från dig och välkomna dig till vårt flexibla och inspirerande team!
Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) - vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande handlar egentligen om en enda sak: kraften att gå framåt. Därför säger vi hellre att vi är i ”bättre-framtids-branschen”. Med hög kompetens, personligt engagemang och ett prestigelöst arbetssätt är det vår ambition att varje dag vara en laddstation för människor och företag som vill utvecklas. Du kan hämta kraft hos oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se
Dina arbetsuppgifter
Hos Clockwork Bemanning & Rekrytering strävar vi efter att matcha talanger med fantastiska uppdrag och söker nu en mångsidig administratör som kommer att vara vår hjälte hos kunderna. Som administratör kommer du att vara en oumbärlig del av vårt lag och arbeta hos våra kunder, där din roll blir att säkerställa att allt flyter på smidigt. Uppgifterna kan variera, men kan komma att inkluderar att assistera och koordinera inköp, samt hantera enklare bokföring kopplad till dessa inköp. Vid behov kommer du även att ge stöd åt kundtjänstavdelningen och se till att affärssystemet alltid är uppdaterat med korrekt information om artiklar och leverantörer. Ditt ansvar kommer också att innefatta dokumentation, uppföljning och rapportering av enheternas verksamhet. Dessutom kan du komma att hantera fakturor, boka möten, konferenser och resor, skriva protokoll samt planera olika möten och workshops. Att hålla koll på omvärlden och samordna mellan olika enheter och avdelningar blir en viktig del av din vardag.
Din profil
För att trivas i denna roll behöver du vara en person som brinner för service och flexibilitet, som älskar att vara den som får hjulen att snurra och som trivs i en roll där ingen dag är den andra lik. Struktur och organisation är nyckelord för dig, och du arbetar alltid noggrant för att säkerställa hög kvalitet. Du är inte rädd för att komma med förbättringsförslag och trivs i en dynamisk miljö där du är med och bidrar till framgång.
Din analytiska förmåga gör att du ser samband och helheten i dina uppgifter. Noggrannhet och struktur präglar din arbetsmetodik och du är van vid att arbeta självständigt och lösningsorienterat. En skicklig datoranvändare med lättlärdhet för nya system är du, och din förmåga att vara självständig och lösningsorienterad kommer att vara värdefull i rollen.
Stark kommunikationsförmåga, både muntligt och skriftligt, är viktigt, och dina personliga egenskaper kommer att vara avgörande i denna rekryteringsprocess. Du har en öga för detaljer och en passion för att lösa problem. Tidigare erfarenhet av administrativa uppgifter, särskilt kopplat till inköp eller bokföring, är ett stort plus. Du är kommunikativ och har en förmåga att navigera smidigt mellan olika arbetsuppgifter utan att tappa fokus. Att vara proaktiv och självgående är viktiga egenskaper, samtidigt som du trivs i en miljö där samarbete och flexibilitet är nyckeln.
Ansökan
Känner du att du är redo för spännande utmaningar hos olika kunder och är redo att vara en kugge i hjulet för att hålla verksamheten igång? Skicka in din ansökan redan idag och berätta varför just du är den perfekta matchningen för administratörsrollen hos Clockwork Bemanning & Rekrytering. Dela med dig av ditt CV och ett personligt brev där du framhäver dina erfarenheter och varför du är entusiastisk över att arbeta i varierande miljöer. Vi ser fram emot att höra från dig och välkomna dig till vårt flexibla och inspirerande team!