Hoppa till innehåll

Samordnare till Vård och omsorgsboende i Borgholm

Publiceringsdatum
22 juli 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Under mars månad 2024 öppnades dörrarna för vårt nya demensboende. Boendet består av 80 platser på fyra enheter där du kommer att arbeta nära fyra enhetschefer. För att enhetscheferna ska kunna arbeta med ett närvarande ledarskap samt verksamhetsutveckling behöver de administrativt stöd, till Tullgatan 40. Därför behöver vi Dig som är strukturerad och brinner för administrativt arbete. Sök redan idag då vi intervjuar löpande. ARBETSUPPGIFTER Som samordnare har du ansvar för schemaläggning, vikarieanskaffning, bemanningsplanering samt olika administrativa arbetsuppgifter i nära samarbete med enhetscheferna på arbetsplatsen samt övriga samordnare. Arbetet innebär att du har personlig kontakt med medarbetare och stödfunktioner inom kommunen. Arbetsuppgifterna är omväxlande och ställer höga krav på att du ska kunna anpassa dig till nya förutsättningar. KVALIFIKATIONER • Det är ett krav att du har gymnasial utbildning som lägsta nivå. • Du har erfarenhet av digitala program samt god administrativ förmåga. • Du har ett logistiskt tänkande och kan planera utifrån ett helhetsperspektiv. • Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet och egenskaper som samarbetsförmåga samt ansvarstagande. Det är meriterande om du: • har arbetat som samordnare tidigare eller haft särskilt ansvar för planering av schema och/eller verksamhetsplanering. • har erfarenhet av att arbeta med Time Care Multi Access. Det är viktigt att du: • har god samarbets- och kommunikationsförmåga. • har god förmåga att arbeta självständigt och förmåga att planera ditt arbete utifrån verksamhetens behov. • är intresserad av utveckling och är initiativrik. • är serviceinriktad. • har ledaregenskaper för att, med stöd av chef, resursfördela personalen. Har vi fångat ditt intresse ser vi fram emot att höra från dig. ÖVRIGT Socialförvaltningen ansvarar för kommunens sociala omsorg innefattande •äldreomsorg •kommunens hälso- och sjukvård •individ- och familjeomsorg •omsorg om funktionsnedsatta •administrativ enhet Borgholms kommun omfattar norra delen av Öland - solen och vindarnas ö. Centralorter är Borgholm, Köpingsvik och Löttorp. Vi erbjuder en mångfald av yrkesområden och en mängd viktiga jobb. Hos oss arbetar ca 1000 medarbetare fördelat på tre förvaltningar och två kommunala bolag. Vi arbetar aktivt för att vara en attraktiv arbetsgivare med bra anställningsvillkor och en god arbetsmiljö. I vårt arbete utgår vi från våra värdeord: Välkomnande-Utvecklande-Tillsammans. Som medarbetare hos oss erbjuder vi dig bl.a. ett roligt och utvecklande arbete, trevliga och kompetenta kollegor, en mycket aktiv personalförening. Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Uppgifterna behandlas och sparas enligt personuppgiftslagen. OBS: Skicka INTE din ansökan via E-post eller brev. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Sök jobbet
Ansök senast
30 september 2024 (65 dagar kvar)
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se