Hoppa till innehåll

Kundtjänstmedarbetare till uppdrag mot Schibsted

Publiceringsdatum
05 juli 2024
Antal tjänster
7
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Vill du bli grym på kundservice? Möta fantastiska kundupplevelser och dessutom få chansen att utvecklas och växa i din roll? Då ska du söka till oss på Releasy! Om tjänsten - Som Kundtjänstmedarbetare hos oss kommer du att representera Releasy och vår Uppdragsgivare Schibsted, en ledande utgivare av nyheter, tidskrifter och online-marknadsplatser i Norden - Du kommer att vara den primära kontaktpunkten för kunder via samtal och mejl. Stort fokus på skriftlig kommunikation - Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar hantering av kundförfrågningar och lösa eventuella problem med fokus på att tillgodose kundens behov - Du förväntas också ge korrekt information om produkter/tjänster samt vägleda kunder genom olika processer - Din främsta målsättning är att aktivt jobba för att säkerställa hög kundnöjdhet och skapa minnesvärda upplevelser för våra kunder För att du ska få en bra introduktion i arbetet börjar anställningen med 2 veckor utbildning kombinerat med praktiskt arbete. Det är en ständigt lärande och utvecklande miljö där du med tiden kommer få lära dig nya saker och utvecklas. Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds 6 månaders provanställning. Det är varierande arbetstider förlagda inom uppdragets öppettider som är måndag-fredag 07:00-17:00. Utbildningsstart är omgående eller enligt överenskommelse.  Kvalifikationer och färdigheter - Flytande svenska i tal och skrift - Goda kunskaper i engelska både muntligt och skriftligt - God dator- och systemkompetens - Starka kommunikationsfärdigheter - Tidigare erfarenhet av kundbemötande service eller försäljning är meriterande Vi söker dig som är självgående och har en stark passion för att leverera förstklassig kundservice. Du drivs av att arbeta målinriktat och strävar efter att uppnå utmärkta resultat. Du har en naturlig förmåga att förutse problem och hitta praktiska lösningar. Dessutom kan du hantera stress och snabbt anpassa dig till nya situationer i din dagliga arbetsmiljö. Är du den vi söker efter? Skicka in din ansökan redan idag! Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum. Releasy Customer Management AB är en outsourcingpartner inom kundservice med flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion med verksamhet i Sverige, Norge, Finland och Spanien med ca 1800 anställda fördelat på sexton verksamhetsorter.
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se