Kundrådgivare

Kundrådgivare

Vill du göra karriär utomlands och samtidigt arbeta för ett välkänt och etablerat bolag? Trivs du i en internationell miljö där kundrelationer står i fokus? Härligt då är det läge att läsa vidare!

I utkanten av Malaga, Fuengirola ligger vår prisbelönta kundservice som fått fina utmärkelser för vår goda service. Vi är ett snabbt växande bolag med höga ambitioner och mål. Idag är vi runt 300 medarbetare från åtta olika länder och på kontoret möts du av en energifull arbetsmiljö.

Hur ser din nya roll ut som kundservicemedarbetare för den svenska marknaden?

Hos oss är kunden i fokus! Ditt viktigaste uppdrag är att hjälpa våra kunder över telefon, chatt och mail med allt från fakturaärenden, tekniska frågor och bokning av service, till information om våra komponenter. Du lyssnar in vad kunden behöver hjälp med och erbjuder därefter den bästa tänkbara lösningen. Vi vill ha en långvarig positiv inverkan på våra kunders liv och vi är stolta över att kunna ge våra kunder en förstklassig service. I rollen samarbetar du med olika avdelningar, i ett högt tempo med flera ärenden i gång samtidigt. För att du ska få bästa möjliga start börjar du din karriär hos oss med en tre veckors gedigen introduktionsutbildning tillsammans med våra coacher. Utbildningen är givetvis betald.

Våra öppettider är måndag – fredag kl. 08-18 och du jobbar åtta timmar per dag, på olika skift fördelade under våra öppettider.

Att flytta utomlands är spännande och lärorikt men kan också vara en stor förändring. För att göra flytten enklare, stöttar vi dig med att skaffa spanskt personnummer, socialförsäkring samt inskrivning på en spansk vårdcentral.

I vår matsal serveras, varje dag, gratis frukost och lunch till alla våra anställda. Vi erbjuder också friskvårdsbidrag och språkbidrag om du exempelvis vill läsa spanska. Utöver detta välkomnas du att delta i våra sociala evenemang och teamaktiviteter i soliga Spanien med cirka 300 soldagar årligen.

Vem söker vi efter?

Vi söker dig som har en positiv inställning och är duktig på att kommunicera. Du är flexibel och har lätt att anpassa dig till nya rutiner, situationer och arbetssätt. Vi ser att du är förbättringsvillig med viljan att alltid bli bättre på det du gör. Utöver detta ser vi att du har en god datavana och är van vid att hålla många bollar i luften samtidigt. Du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift samt är prickfri i polisens belastningsregister. Det är starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet av kundtjänstsupport via telefon och mail.

Det gör skillnad att arbeta på Sector Alarm - vi skapar säkrare hem och satsar på din utveckling

Sector Alarm är en trygg arbetsplats där vi sätter en ära i att jobba nära våra medarbetare. När du arbetar för oss lovar vi att arbeta för dig. Vi kommer att skapa förutsättningar för att du ska lära dig nya saker och utveckla det som du redan är bra på. Vi har blivit utsedda till Årets karriärföretag för åttonde (!) året i rad och därmed har du goda möjligheter till att ta vidare steg i karriären.

Vi arbetar för en inkluderande arbetskultur och tar hand om samt stöttar varandra. Vi är öppna, ärliga och firar framgångar gemensamt – stora som små. Vi lyckas tillsammans.

Det vi gör, det är på riktigt – bli en del av vår resa och skapa säkrare hem och tryggare liv över hela Europa.

Vill du utvecklas och skapa tryggare liv? Skicka in din ansökan redan idag!

I din ansökan vill vi att du bifogar ditt CV, svarar på urvalsfrågorna samt skriver en motivering till varför du är intresserad av tjänsten och att arbeta hos oss. Vi tar inte emot ansökningar via mail (ursäkta om det låter tråkigt men det har med GDPR och andra praktiska saker att göra).

Tjänsten är en tillsvidare anställning med placering på vårt kontor i Fuengirola, adressen är Calle Geranio 1, 29651, Fuengirola. En månads provanställning tillämpas.

Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att ta kontakt med Talent Aquisition Specialist, Ottilia Porselid på 0733 75 94 07, ottilia.porselid@sectoralarm.se

Är du nyfiken på hur det är att jobba hos oss, ta gärna en titt på vårt konto @sectoralarmcs på Instagram.

Vi ser fram emot att lära känna dig!
Mer info
Område Utland
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Hemsida https://www.sectoralarm.se/
Sista ansökningsdag 5 mars 2023 (25 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Sector Alarm är en totalleverantör av trygghet och säkerhet för privata bostäder och mindre företag. Sedan etableringen 1995 har koncernen utvecklats till att idag vara det näst största larmföretaget i Europa med över 600 000 kunder och 3000 anställda. Sector Alarm växer snabbt och har idag verksamhet i Norge, Sverige, Finland, Irland, Spanien, Frankrike, Italien och Portugal. De har som långsiktigt mål att bli det ledande företaget för trygghetslösningar i Europa.