Reserådgivare for B2B markedet

Reserådgivare for B2B markedet

Är du motiverad av att ge den bästa kundupplevelsen och hitta lösningar? Har du även erfarenhet av GDS? Då har vi den perfekta tjänsten för dig i Malaga.

Vi letar efter erfarna reserådgivare som kommer att representera ett multinationellt företag inom reseindustrin. Som en del av vårt team, kommer du få löpande utbildningar och feedback för att kunna stärka din karriär inom reseindustrin. Vi kommer kunna erbjuda ett stabilt projekt, ett attraktivt lönepaket samt ett schema där du kommer att arbeta blandade tider (dag och natt) utifrån ett satt skift varje månad (24/7).

Denna roll är av stort värde för oss eftersom du kommer vara våra kunders första kontakt när de ringer in till oss och du kommer därav att vara ansvarig för att säkerställa att vi ger en kundupplevelse av världsklass. Dina huvuduppgifter kommer innebära att svara på e-mails, meddelanden och telefonsamtal från B2B kunder över hela världen, dag som natt. Därför behöver du vara bekväm med att kunna arbeta 24/7 shift. Du kommer assistera kunderna i att finna lösningar och säkerställa att deras bokningar samt ombokningar går så smidigt som möjligt.

Som person så ser vi gärna att du har du ett positivt förhållningssätt som hjälper dig hantera kluriga kundutmaningar. Du har erfarenhet från reseindustrin, och du kan enkelt vända ett problem till en smidiglösning. En förutsättning är att du har minst 2 års erfarenhet att arbeta med något Global Distribution System (GDS), helst Amadeus. Det är meriterande om du har erfarenhet av e-ticketing.

Du kommer att sitta på vårt nya kontor i Benalmádena-Málaga, där vi har plats för 800 kollegor. Som vår nya kollega kommer du få uppleva en professionell arbetsmiljö med fokus på gemenskap, utveckling och mångfald.

Flytande nivå I något av följande språk:
  • Norska
  • Svenska
Vi kan erbjuda dig:
  • Attraktivt lönepaket
  • Betald utbildning
  • Professionella utmaningar och karriärsmöjligheter inom kundtjänst
  • En modern och internationel arbetsmiljö
  • WebHEALTH program initativ
  • Spanskt kontrakt med alla förmåner
Kvalifikationer:
  • Du är flytande i Engelska
  • Du har minst två års erfarenhet inom GDS
  • Du har erfarenhet inom reseindustrin
  • Du har kunskap inom e-ticketing
  • Du har en god kommunikations och inlyssningsförmåga
  • Du är lösningsorienterad
  • Du är positiv och motiverad som person
Är du den vi söker?

Om du känner igen dig i beskrivningen ovan och du vill bli en del av vårt reseteam, skicka in ditt CV (på engelska) med dina erfarenheter och kompetenser redan idag. Om du vill veta mer om tjänsten, kontakta Serena Faithfull på serena.faithfull@webhelp.com.
Mer info
Område Utland
Yrkesroll Data & IT, Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 9 aug 2020 (30 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Making business more human for the world's most exciting brands

We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers' hearts and minds.

Webhelp is committed to making business more human.

It's through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world's most exciting companies.

Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services.

Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work.

Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients.

By choosing Webhelp they access the passion and experience of 50,000 game-changers from more than 140 locations in 36 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in, because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers and on their partners' business.

Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line.

Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of €1,4B in 2018, and aims for a global leadership position.

Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019.

More information can be found at www.webhelp.com

Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.