Kundservicemedarbetare i Spanien!

Kundservicemedarbetare i Spanien!

Vill du göra karriär utomlands och samtidigt arbeta för ett välkänt och etablerat bolag? Trivs du i en internationell miljö där kundrelationer står i fokus? Härligt, då är det läge att läsa vidare!

I utkanten av Malaga, Fuengirola, ligger vår prisbelönta kundservice som så sent som 2020 fick utmärkelse för vår goda service. Vi är ett snabbt växande bolag med höga ambitioner och mål, och idag är vi runt 260 medarbetare som alla brinner för att ge förstklassig kundservice.

Vad får du göra i rollen som kundservicemedarbetare för den svenska marknaden?

Hos oss är kunden i fokus! Ditt viktigaste uppdrag är att hjälpa våra kunder över telefon, chatt och mail med allt från fakturaärenden, tekniska frågor och bokning av service, till information om våra komponenter. Du lyssnar in vad kunden behöver hjälp med och erbjuder därefter den bästa tänkbara lösningen. Vi vill bygga starka och långvariga relationer med våra kunder och här blir du en nyckelperson!

I rollen behöver du samarbeta med olika avdelningar, arbeta i ett högt tempo och ha flera ärenden igång samtidigt. För att kunna erbjuda denna höga standard av kundvård krävs att vi hela tiden förbättrar och utvecklar vårt arbete för att bli bättre på det vi gör. I rollen kommer du därför få kontinuerlig utbildning i takt med att vi utvecklar våra arbetsmetoder.

Våra öppettider är måndag - fredag kl. 08-18 och du kommer därför gå på ett rullande schema för denna heltidstjänst, där dina arbetspass är fördelade under våra öppettider.

Vad förväntar vi oss av dig?

Vi söker dig som har en positiv inställning och är duktig på att kommunicera! Du är flexibel och har lätt att anpassa dig till nya rutiner, situationer och arbetssätt. Vi ser att du är förbättringsvillig med viljan att alltid bli bättre på det du gör. Du är även van vid och trivs med att arbeta i ett högt tempo med flertalet arbetsuppgifter igång samtidigt. Utöver detta ser vi att:
  • Du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift
  • Du har god datavana och är van med multitask
  • Du är prickfri i polisens belastningsregister
Det är starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet av kundtjänstsupport via telefon och mail.

Vad erbjuder vi dig?

Du hittar våra kundservicemedarbetare i fräscha lokaler i centrala Fuengirola. Vi är en internationell arbetsplats med en härlig mix av medarbetare från Sverige, Norge, Finland, Frankrike, Italien, Spanien, Irland och Portugal. Vi erbjuder:
  • En tillsvidareanställning på spanskt arbetskontrakt med kollektivavtal
  • Administrativ hjälp kring spanskt NIE-nummer och sjukvård
  • Frukost och lunch i vår egen restaurang
  • Friskvårdsbidrag och språkbidrag, om du exempelvis vill läsa spanska
  • Möjlighet till karriärutveckling internt
För att du ska få bästa möjliga start börjar du din karriär hos oss med en gedigen introduktionsutbildning dina första veckor tillsammans med våra Coacher. Utbildningen är givetvis betald.

Utöver alla praktiska detaljer gillar vi att hitta på saker tillsammans och det finns alltid aktiviteter att engagera sig i, både på och efter jobbet. För att få en bättre bild om vilka vi är som arbetar på Kundtjänst, kika gärna in på vårt konto @sectoralarmcs på instagram där vi uppdaterar kontinuerligt.

Vill du titta mer på området omkring kontoret är adressen Calle Geranio 1, 29651 Fuengirola.

Ansökan

Är det dig vi letar efter? Klicka dig då in i länken och skicka in din ansökan! När du ansöker, vänligen besvara våra frågor så noggrant du kan och motivera varför du är intresserad av tjänsten. Dessa frågor ersätter ett personligt brev så det behöver du ej skicka in, men skicka gärna med ditt CV.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten kan du kontakta Ottilia Porselid (ottilia.porselid@sectoralarm.se), 073 375 94 07, eller Sara Malm (sara.malm@sectoralarm.eu)

Vi ser fram emot din ansökan!
Mer info
Område Utland
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Hemsida https://www.sectoralarm.se/
Sista ansökningsdag 30 dec 2022 (27 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Sector Alarm är en totalleverantör av trygghet och säkerhet för privata bostäder och mindre företag. Sedan etableringen 1995 har koncernen utvecklats till att idag vara det näst största larmföretaget i Europa med över 600 000 kunder och 3000 anställda. Sector Alarm växer snabbt och har idag verksamhet i Norge, Sverige, Finland, Irland, Spanien, Frankrike, Italien och Portugal. De har som långsiktigt mål att bli det ledande företaget för trygghetslösningar i Europa.