Arbetsledare inom Bygg och anläggning

Arbetsledare inom Bygg och anläggning

Arbetsbeskrivning

Du kommer att få arbeta med ansvar för personal, arbetsmiljö och budget. Tjänsten innefattar bland annat personalplanering och täta kontakter med kunder, kvalitetssäkring samt inköp och avrop av material. Du kommer att arbeta operativt och vara delaktig i det strategiska för att uppnå de gemensamma uppsatta målen. Du leder och fördelar arbetet, är behjälplig i produktion vid behov, planerar och genomför kundmöten, lönesamtal och medarbetar/utvecklingssamtalen med de anställda. Det är ditt ansvar att de anställda ska få känna sig motiverade, engagerade och nöjda med arbetsmiljön.

Arbetet utöfrs inom ett och samma geografiskt område under hela tjänsten.
Arbetstiderna är 07:00 - 16:00.
40 tim/arbetsvecka samt eventuell beredskap.

Din profil

Vi söker en driven och engagerad person som kan arbeta lika bra självständigt som i grupp. Kan enkelt anskaffa sig ett helhetsperspektiv samt är van av att planera, organisera och leda. Att kommunicera tydligt, vara lyhörd och kunna motivera de anställda är en del av dina egenskaper som ledare.

Känner du igen dig i texten ovan och har något av följande punkter ser vi gärna att du söker tjänsten på omgående.

1. Relevant högskoleutbildning, behärskar svenska språket i tal och skrift och innehar ett B-körkort.

2. Utbildning inom bygg och Anläggning, minst 2 år erfarenhet av bygg och anläggningsarbete, behärskar svenska språket i tal och skrift och innehar ett B-körkort.

3. Minst 5 års erfarenhet av bygg och anläggningsarbete, erfarenhet av ledarskap, behärskar svenska språket i tal och skrift och innehar ett B-körkort.
Mer info
Kontaktperson Zead Karim
Telefon 040-642 02 41
Område Stockholms stad
Yrkesroll Bygg & Hantverk
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag Idag (0 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Kund verksamheten har många uppgifter för att skapa och sköta en bra utemiljö för alla. Den professionella personalen arbetar med bland annat anläggning inom VA och skötsel av områden med parker och gator. Förutom den dagliga verksamheten är de även med och håller beredskap för vattenläckor, stopp i avlopp och vinterväghållning.

Detta är ett rekryteringsuppdrag på uppdrag av vår kund och anställningen påbörjas med en provanställning med möjlighet till en tillsvidareanställning om både du som anställd och kunden är nöjda.

Montico är helhetsleverantör inom HR och erbjuder tjänster inom bemanning, rekrytering, utbildning, verksamhetsutveckling, stöd och matchning samt omställning. Med cirka 1000 anställda finns vi idag på ett stort antal orter i södra och mellersta Sverige och vårt huvudkontor finns i Tranås.

Din ansökan lämnar du via länken nedan. Vi tar ej emot ansökningar via mail.

Sista ansökningsdatum är den 19-augusti.