Support Agent för företagskunder

Support Agent för företagskunder

Goda kundupplevelser är viktiga
för oss! Vill du bidra till att våra företagskunder får uppleva en fantastisk serviceupplevelse?

Om oss
Din trygghet är vår passion- Med 23 års erfarenhet och över 510 000 etablerade kunder i Europa, är Sector Alarm en stabil verksamhet som tar hand om kunder i Norge, Sverige, Irland, Finland, Spanien och Frankrike. På vårt kundtjänstcenter i Fuengirola, ca. 30 min från Malaga stad, skapas goda kundupplevelser. Detta kontor har haft sin plats på spanska solkusten sedan
2008 och har en internationell arbetsmilljö som består av norska, svenska, finska och spanska medarbetare. Härifrån arbetar vi för att leverera exceptionell i respektive länder. På grund av tillväxt, letar vi nu efter dig som önskar göra en spännande karriär i Spanien och vara med på uppstarten av ett team som ska ge kundsupport exklusivt till våra företagskunder.

Tjänsten
I rollen som Support Agent för
våra befintliga företagskunder kommer du att hantera ärenden som inkommer via telefon, e-post och chat, samt göra utgående välkomst- och uppföljningssamtal.
Vår support går ut på att bistå kunden med teknisk information, boka servicetider, lösa faktura och abonnemangsfrågor samt andra varierande och utmanande arbetsuppgifter. Vi har erfarna och duktiga team leaders som hjälper och jobbar tätt tillsammans med dig hela vägen. I och med att det titt som tätt kan dyka upp nya kluriga situationer behöver du vara en problemlösare och ha förmågan att se lösningar från olika perspektiv. Jobbet utförs i högt tempo och kräver att du har god simultankapacitet och förmåga att prioritera. Ditt övergripande mål kommer vara "Kundnöjdhet" vilket vi mäter på inkomna ärenden och samtal. Vi arbetar måndag till fredag, i olika skift mellan kl. 08:00-18:00.
Både frukost och lunch erbjudes gratis på kontoret och alla medarbetare har en timmes lunchpaus, som kan spenderas i vår matsal eller i solen ute på vår takterrass. På fritiden kan vi njuta av Spaniens kultur, språk och stränder.

Vem är du?
Vi önskar att du, precis som vi,
brinner för service. Vi söker efter dig som har tidigare erfarenhet av kundtjänstsupport, helst med företagskunder. Det är fördel om du har kunskap om
CRM system och har en god vana i att ha telefon och PC som arbetsverktyg. Du bör ha goda kommunikationsfärdigheter i svenska, muntligt och skriftligt. Då vi på vårt kundtjänstcenter arbetar mycket på engelska, är det fördelaktigt att du förstår och kan kommunicera dig lätt även på engelska. Du bör även vara kundfokuserad, målmedveten och gilla att arbeta i ett lag. Vi behöver dig som är lärovillig, självständig och som har god arbetsmoral. Eftersom vi jobbar inom säkerhetsbranschen ställer det även krav på att du är prickfri i Rikspolisstyrelsens belastningsregister.

Vad kan vi erbjuda?
Sector Alarms kundtjänstcenter
har en profesionell och tygg arbetsmiljö. Vi vet att våra medarbetare är vår framgångsfaktor och satsar därför mycket på vår personal. Som nyanställd får du en ingående upplärning och en god uppföljning under dina första veckor. Syftet med denna introduktion är att du ska få alla förutsättningarna för lyckas i din nya roll. Vi sätter medarbetaren i centrum och våra värderingar -
Kundorienterad, Förbättringsvillig, Målmedveten och Pålitlig - genomsyrar hela vår verksamhet. En tjänst hos oss ger dig en värdefull arbetserfarenhet, personlig utveckling samt karriärmöjligheter i ett europeiskt företag med goda framtidsutsikter. Vi erbjuder bl.a. friskvårdsbidrag, bidrag till att studera spanska och regelbundna afterwork-aktiviteter. När det gäller det praktiska runt flytten till Spanien, hjälper vi dig med pappersarbetet som krävs av spanska myndighter. Under de första veckorna erbjuder vi dig gratis boende på ett hostel i närheten av vårt kontor. Vi rekommenderar att du reser ner till
Spanien 1-2 veckor innan uppstart, medans du letar efter bostad och orienterar dig i området.

Ansökan
Du ansöker genom att klicka på
länken "ansök här" i annonsen. Har du frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta oss. Sista ansökningsdagen är den 23 november, men vi kommer att gå igenom ansökningar löpande fram till detta datum.

Vi ser fram emot din
ansökan!
Mer info
Kontaktperson Therese Selander
Telefon 070-915 74 01
Område Utland
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Hemsida https://www.sectoralarm.no/
Sista ansökningsdag 23 nov (2 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Sector Alarm är en totalleverantör av trygghet och säkerhet för privata hem.

Vi har idag 385.000 privatkunder och är den näst största aktören på den svenska marknaden för hemlarm och trygghet i bostäder. Sedan etableringen 1989 har företaget utvecklats till att idag vara det näst största larmföretaget i Norden. Sector Alarm växer snabbt och har idag verksamhet i Norge, Sverige och Irland.

Vårt långsiktiga mål är att bli det ledande företaget för hemlarm i Europa!