I arbetsuppgifterna ingår allmänna kontorsgöromål såsom daglig posthantering kassahantering, mottagande, kontering, och sammanställning inför attest samt vara behjälplig vid betalning av leverantörsfakturor. Du behöver ha en grundläggande ekonomisk utbildning för att kunna assistera vår ekonomichef och för självständig kontering av leverantörsfakturor.
I tjänsten ingår även arkivering av fakturor och dokument ingår.
Du sköter också vår telefonväxel och vi ser att du har en god känsla för kundomhändertagande och service då du är vårt ansikte utåt och ofta våra kunders första kontakt.
En del av tjänsten utgörs av biladministration, dvs registrering via Transportstyrelsen, utskrift av leveranshandlingar samt fakturering i samband med billeverans.
Då du är "spindeln i nätet" vad gäller det administrativa krävs att du är alert, lyhörd och flexibel. Arbetet kräver också att du kan ha många bollar i luften samtidigt, dvs vara stresstålig och ha känsla för detaljer då det är många olika moment som ska "sys ihop".
Mycket arbete är databaserat så god kunskap i Officepaketet är nödvändigt, Erfarenhet från biladministrationsprogram är naturligtvis ett plus.
Vi erbjuder dig ett omväxlande arbete i ett företag med en familjär atmosfär.
Sök snarast då vi arbetar med löpande urval!