Projektledare mot ventilation

Projektledare mot ventilation

Är du erfaren ventilationsmontör som vill ta nästa steg i karriären? Eller är du en erfaren projektledare i byggbranschen? Då är detta rätt tjänst för dig!

Dina arbetsuppgifter

Som projektledare hos Assemblin driver du 5-10 projekt åt gången. Du får projekt tilldelade från ledningen där du tar över och styr projektet från start fram till slutbesiktning. Projekten är främst i Växjöområdet men sträcker sig till närliggande orter. Du har daglig kontakt med dina montörer och andra medarbetare. Du är även delvis ute på entreprenaderna men mestadels av din tid spenderas på Växjökontoret med administrativa uppgifter.
I projekten kommer du ansvara för:
  • Dina montörer och personal
  • Ekonomi/Budget
  • Planering
  • Kunder och kundkontakt
Din profil

Skallkrav:
  • Körkort B
  • Svenska i tal och skrift
  • Erfarenhet av ventilationsmontering, alternativt relevant utbildning i projektledning.
Meriterande:
- Erfarenhet som projektledare

Som person är du självgående med trygghet i att ta ansvar. Du är strukturerad och noggrann samtidigt som du är lyhörd. Att lyssna och ta in information och upplysningar från medarbetare och dina montörer är en viktig del av jobbet. Har du möjlighet att resa längre sträckor i tjänsten är det ett stort plus.

Villkor

Start: Enligt överenskommelse
Lön: Enligt överenskommelse
Ort: Växjö
Befattning: Heltid, tillsvidare
Mer info
Kontaktperson Stefan Sörell
Telefon 0722505375
Område Växjö
Yrkesroll Organisation & ledning, Projektledare, Bygg & Hantverk
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 31 jan (10 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Assemblin är ett entrepenörsdrivet företag som kännetecknas av tillväxt och korta beslutsvägar. De är en komplett installations- och servicepartner som utformar, installerar och underhåller tekniska system för främst el, värme, sanitet, ventilation och automation. De har verksamhet i Sverige, Norge och Finland. Deras värdeord; affärsmässighet, enkelhet, kompetens och pålitlighet utgör kulturen på företaget och bidrar till en stor trivsel internt.

Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.