Leveransprojekt-stöd till kund i Västerås
Sista ansökningsdag
20 oktober 2024 (12 dagar kvar)
Publiceringsdatum
20 september 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Leveransprojekt-stöd till kund i Västerås
Bli en del av vår kunds verksamhet och ta steget in i en spännande roll som Leveransprojekt-stöd för kontrollutrustningar. Här får du möjlighet att arbeta med projektinköp, tillverkningsunderlag och samarbete med externa partners. Dina kunskaper i excel kommer vara ovärderliga för huvudplaneringen. Sök nu och bli en del av vårt framgångsrika team!
Om tjänsten
Som konsult och stödfunktion inom leveransprojektledning kommer du att ansvara för att hantera kontrollutrustningar och stödja projektinköp, tillverkningsunderlag och samarbetet med externa partners. Du kommer även att bistå i huvudplaneringen, där goda kunskaper i Excel är nödvändiga. Denna roll ingår inom ett affärsområde hos ett stort internationellt företag, och fokuserar på utveckling, försäljning och service av låg- och mellanspänningsställverk samt kontrollutrustningar.
Det vi söker
Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta som leveranskedjor, gärna med teknisk bakgrund. Du ska kunna hantera projektinköp, ta fram tillverkningsunderlag och stödja samarbetet med externa partners. Du är strukturerad i ditt arbetssätt och har en nyfiken inställning. Du är bekväm med att utreda och lösa problem. Goda kunskaper i excel är nödvändiga för att hjälpa till med huvudplanering. Du behöver även behärska svenska och engelska, både muntligt och skriftligt.
Om kunden
Kunden är ledande inom smart energidistribution och är det självklara valet för företag inom energi, infrastruktur, industri och transport. Affärsområdet erbjuder innovativa lösningar för låg- och mellanspänningsställverk och kontrollutrustningar, samt skapar skräddarsydda paket för den svenska marknaden. Med tillverkning i Västerås och Europa levererar de pålitliga lösningar till kunder inom olika branscher.
Ansökningsprocessen
För att söka tjänsten klickar du på "Sök tjänsten" ovan och fyller i formuläret eller loggar in med ditt Linkedin-konto nedan. Vänligen kontakta ansvarig för rekryteraringen via e-post: alexandra.kung@lernia.se om du har några frågor eller funderingar.
Processen sker med löpande urval.
Lernia är vägen framåt
Lernia utvecklar framtidens arbetskraft. Det gör vi genom att utbilda, matcha, bemanna och rekrytera. Snabbt och utan krångel löser vi arbetsmarknadens behov så att människor och företag kan nå sin fulla potential. Det har varit vår uppgift i över hundra år. Lernia omsatte 3,3 miljarder kronor 2022 och finns över hela landet. Vi utbildade och coachade 19 900 personer och förmedlade 11 500 bemanningskonsulter. 13 700 personer fick möjlighet till nytt jobb genom våra tjänster.
Bli en del av vår kunds verksamhet och ta steget in i en spännande roll som Leveransprojekt-stöd för kontrollutrustningar. Här får du möjlighet att arbeta med projektinköp, tillverkningsunderlag och samarbete med externa partners. Dina kunskaper i excel kommer vara ovärderliga för huvudplaneringen. Sök nu och bli en del av vårt framgångsrika team!
Om tjänsten
Som konsult och stödfunktion inom leveransprojektledning kommer du att ansvara för att hantera kontrollutrustningar och stödja projektinköp, tillverkningsunderlag och samarbetet med externa partners. Du kommer även att bistå i huvudplaneringen, där goda kunskaper i Excel är nödvändiga. Denna roll ingår inom ett affärsområde hos ett stort internationellt företag, och fokuserar på utveckling, försäljning och service av låg- och mellanspänningsställverk samt kontrollutrustningar.
Det vi söker
Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta som leveranskedjor, gärna med teknisk bakgrund. Du ska kunna hantera projektinköp, ta fram tillverkningsunderlag och stödja samarbetet med externa partners. Du är strukturerad i ditt arbetssätt och har en nyfiken inställning. Du är bekväm med att utreda och lösa problem. Goda kunskaper i excel är nödvändiga för att hjälpa till med huvudplanering. Du behöver även behärska svenska och engelska, både muntligt och skriftligt.
Om kunden
Kunden är ledande inom smart energidistribution och är det självklara valet för företag inom energi, infrastruktur, industri och transport. Affärsområdet erbjuder innovativa lösningar för låg- och mellanspänningsställverk och kontrollutrustningar, samt skapar skräddarsydda paket för den svenska marknaden. Med tillverkning i Västerås och Europa levererar de pålitliga lösningar till kunder inom olika branscher.
Ansökningsprocessen
För att söka tjänsten klickar du på "Sök tjänsten" ovan och fyller i formuläret eller loggar in med ditt Linkedin-konto nedan. Vänligen kontakta ansvarig för rekryteraringen via e-post: alexandra.kung@lernia.se om du har några frågor eller funderingar.
Processen sker med löpande urval.
Lernia är vägen framåt
Lernia utvecklar framtidens arbetskraft. Det gör vi genom att utbilda, matcha, bemanna och rekrytera. Snabbt och utan krångel löser vi arbetsmarknadens behov så att människor och företag kan nå sin fulla potential. Det har varit vår uppgift i över hundra år. Lernia omsatte 3,3 miljarder kronor 2022 och finns över hela landet. Vi utbildade och coachade 19 900 personer och förmedlade 11 500 bemanningskonsulter. 13 700 personer fick möjlighet till nytt jobb genom våra tjänster.