Hoppa till innehåll
Coop Logistik logotyp

Verksamhetsutvecklare till Coop Logistik i Eskilstuna

Ansök nu
Coop Logistik söker nu en Verksamhetsutvecklare som kommer att vara en nyckelroll i att driva och genomföra förbättringar i verksamheten. Som Verksamhetsutvecklare kommer du att vara terminalens expert på ett processområde och/eller system och arbeta aktivt i teamet för verksamhetsutveckling.

Om tjänsten

Att arbeta med Logistik på Coop innebär att du är en del av en avgörande kedja för att säkerställa att våra varor når ut till butiker runt om hela Sverige. Terminalen i Eskilstuna kommer vara Europas största helautomatiserade terminal för livsmedel och kommer att ha en totalyta på 109 000 kvm, 36 meter som högsta takhöjd samt skapa ca 400 arbetstillfällen vid full drift.

Som Verksamhetsutvecklare kommer du att arbeta i teamet för verksamhetsutveckling på terminalerna och ha ansvar för att leverera prioriterade systemutvecklingsinitiativ. Du kommer också att medverka i införandet av nya metoder och processer och driva kontinuerligt förbättringsarbete. Som en del av ditt ansvar kommer du att vara med och utveckla strategi och plan för systemutvecklingsportföljen på terminalerna, samt utbilda andra inom ditt processområde och vara ansvarig för processdokumentationen.

Om dig

Vi ser att du har:
  • Gedigen kunskap att driva förändring och verksamhetsutveckling.
  • Goda kunskaper i engelska.
  • Stark egen drivkraft, initiativförmåga och förbättringsvilja.
  • Affärsmässig och resultatorienterad.
  • Lyhörd och inlyssnande men samtidigt stor förmåga att fatta beslut.
  • Goda kunskaper om system såsom SAP eller liknande.
  • Erfarenhet av verksamhetsutveckling.
  • Avslutad gymnasial utbildning med ekonomi, teknik och/eller serviceinriktning.
Om du vill vara med och göra skillnad i Coop Logistiks verksamhet, och utvecklas tillsammans med oss, så är detta den perfekta rollen för dig! Ansök nu och bli en del av vårt team!

Övrig information

Placeringsort: Eskilstuna.

Tillsättning: Omgående eller enligt ÖK.

Anställningsform: Direktrekrytering (tillsvidare med sex månaders provanställning)

Hur du ansöker

För att söka tjänsten klickar du på "Sök tjänsten" ovan och fyller i formuläret eller loggar in med ditt Linkedin-konto nedan. Vänligen kontakta rekryterare Adrian Runsten via e-post: adrian.runsten@lernia.se om du har några frågor eller funderingar.

Vi intervjuar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt!

Lernia är vägen framåt

Lernia är ett av Sveriges största bolag inom bemanning, yrkesutbildning och matchning av arbetssökande. Vi hjälper människor till utbildning och jobb och företag med kompetenslösningar. Vi har utvecklat individers kompetens efter arbetsmarknadens behov i över 100 år och bemannat den svenska industrin i 20 år. 2020 var omsättningen 2 miljarder kronor, vi är cirka 6 000 anställda och finns över hela landet. Vårt mål är minst 10 000 jobb varje år. Läs mer om vårt arbete med att utveckla lösningar som leder till jobb och ett framgångsrikt näringsliv på [www.lernia.se](https://www.lernia.se/).
Mer info
Område
Typ av anställning
Sista ansökningsdag
24 juni 2023 (26 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

Lernia erbjuder tjänster inom bemanning, utbildning, jobbcoachning och organisationsutveckling på över 90 orter i hela Sverige.

Liknande jobb

Fler från samma arbetsgivare