Kundansvarig / Koordinator till FB Bostad

Kundansvarig / Koordinator till FB Bostad

Trivs du i en ansvarstagande roll med varierande arbetsuppgifter? Är du kommunikativ, har tidigare erfarenhet av serviceyrket och vill arbeta inom fastighetsbranschen? FB Bostad söker en kundansvarig till teamet i Västerås. Välkommen med din ansökan!

Om tjänsten

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos FB Bostad. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida.

Om företaget

FB Bostad utvecklar bostäder och driver bostadsprojekt runtom i Sverige. De är ett mindre företag med kontor i Göteborg och Västerås där de anställda har flera års erfarenhet inom byggbranschen, projektledning och projektutveckling. FB Bostad utvecklar och bygger hyres-, bostads- och äganderätter som fler har råd att bo i. FB Bostad strävar efter en hög kundnöjdhet och arbetar flexibelt i nära dialog med sina kunder för att hitta rätt lösningar.

Söker du en mindre arbetsplats som kännetecknas av en dynamisk arbetsmiljö, gemensamma mål och högt i tak är detta företaget för dig! I denna roll sitter du tillsammans med två projektledare och utgår från kontoret i Västerås.

Arbetsuppgifter

I rollen som kundansvarig är du ansiktet utåt mot FB Bostads kunder. Du är kundens kontaktperson från köp till inflyttning. Du hjälper till med bland annat avtal, tillvalshantering, informationsbrev, informationsmöten, planering av besiktningar och inflyttningar. Inför och under inflyttning av projekten har du ett stort administrativt ansvar men du är även fysiskt närvarande på bland annat slutbesiktningar och tillträdesdagen där du följer med kunderna in i den nya bostaden och säkerställer att allt är som förväntat.

Som kundansvarig och koordinator har du en tät kontakt med projektledare, mäklare och entreprenörer för att se till att allt fungerar som de ska. Inför besiktningar och inflyttningar är du med på plats vilket innebär att en del resor och övernattningar förekommer i tjänsten.

* Kundkontakt, skriva informationsbrev, delaktig i informationsmöten
* Administrera avtal, planering av besiktningar och inflyttningar
* Samarbete med projektledare, mäklare och entreprenörer
* Delaktig vid besiktning och inflyttning

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

* Avslutad gymnasial utbildning
* Arbetslivserfarenhet av service, meriterande med erfarenhet inom fastighetsbranschen
* Kunskaper i Office-paketet
* B - körkort
* Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift

För att lyckas i rollen är du en person som är socialt säker och tycker om att träffa nya människor. Du är serviceinriktad, tillmötesgående och anstränger dig för att leverera lösningar och ge det lilla extra till kunden. Du är strukturerad, ansvarstagande och gillar att ta egna initiativ där du driver dina arbetsuppgifter framåt på egen hand. Vidare är du prestigelös och flexibel och har inga problem att ta dig an arbetsuppgifter som ligger utanför ditt ansvarsområde.

Övrig information

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Centralt i Västerås
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Mer info
Område Västerås
Yrkesroll Administration
Typ av anställning Heltid
Hemsida http://www.bravura.se
Sista ansökningsdag 24 mars 2023 (57 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.