Vad innebär jobbet?
Du ansvarar för omhändertagandet av våra kunder och den viktiga teamledningen av våra servicetekniker. Du kvalitetssäkrar kundservicen och arbetet på kundernas fordon genom ditt coachande ledarskap, tekniska kunskap och din utpräglade servicekänsla. Du planerar arbeten så verkstadstimmarna utnyttjas optimalt och förbereder arbetsordrar för avveckling mot garanti och serviceavtal samt fakturerar kunder efter avslutat arbete. Kort sagt så ansvarar du och dina arbetskamrater i kundmottagningen för den dagliga driften.
Din profil
Du har erfarenhet av att hantera kunder och vet vad god service innebär. Du är en strukturerad och initiativtagande problemlösare. Du har fordonsteknisk utbildning eller motsvarande, alternativt erfarenhet från arbete med lätta transportbilar, fordonshydraulik eller skadereparationer.
Som person är du serviceinriktad, ordningsam, självgående och utför ditt arbete på ett professionellt sätt med stor noggrannhet och hög ansvarskänsla. Du bidrar med ett gott humör och hög arbetsmoral.
Datorvana och datorkunskap krävs. B-körkort är ett krav och erfarenhet från branschen samt C- och D-körkort är meriterande. Du trivs i ett högt tempo och värdesätter samarbete med dina arbetskamrater.
Övrigt om tjänsten
Heltidstjänst med tillträde jan 2023. Arbetet sker på schemalagd tid där även kvällar ingår.
Frågor
Besvaras av platschef Johan Bovin.
tel: 021-81 82 39, e-post: johan.bovin@arver.se
Ansökan
Skickas till johan.bovin@arver.se