Om tjänstenSom utbildningskoordinator kommer du att stötta verksamheten med att administrera, koordinera och utveckla utbildningsprocesserna.
Mer specifikt kommer dina arbetsuppgifter att innefatta:
- Koordinering av alla praktiska aspekter relaterat till planering och genomförande av utbildningar
- Administrativ sammanställning av dokumentation
- Registrera kurser i företagets datorsystem
- Scanna slutdokumentation
- Hjälpa till med andra sysslor kopplat till dokumentation av produkt
Om digVi söker dig som tidigare har arbetat som administratör eller koordinator. Du är en van officeanvändare och talar och skriver engelska obehindrat.
Som person är du serviceminded, noggrann och har förmågan att driva ditt arbete på ett strukturerat sätt. Du har även lätt för att samarbeta och ta kontakt med andra människor.
Om AdeccoTjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du blir anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.
KontaktuppgifterHar du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: daniel.weiderstal@adecco.se.
Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport: kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.
Välkommen med din ansökan!